Gå til innhold

Noen som jobber på fødeavdeling her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hvor mange som blir født pr dag, sånn i snitt....??? Strikker sokker til nyfødtavdelingen på Bærum sykehus, og tenkte jeg skulle strikke en "jule-collection".... men lurer på hvor mange jeg bør regne med fødes julaften... evt i romjula.... tror ikke jeg rekker så utrolig mange par.. men rundt ti-tolv par kan jeg få til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen svar til deg, men ville bare si at du er jo utrolig snill =)

Så utrolig koselig gjort av deg =)

Skrevet

ja guri,det er flott gjort av deg:-)

om ikke alle julebabyene får,så er de nok veldig taknemlige for det...

Skrevet

Takk :-)

Jeg er veldig glad i å pusle med ting, og de sokkene jeg strikker er veldig enkle, og greie å strikke på innimellom andre ting jeg gjør. (Det er egentlig husfliden i Bærum som står for opplegget, så jeg leverer sokkene til venninnen min som er med der... for jeg bor ikke der lenger...)

Skrevet

Du burde sende en mail eller ringe til sykehuset å høre. Det står på barnimagen.com at de har ca 2800 fødsel i året, og delt på 365 så blir dette ca 7 -8 om dagen i igjenomsnitt. For Sykehuset Asker og Bærum helseforetak er vel det stedet du mener?

Skrevet

Hmmm... takk for svar... skal sjekke linken jeg.... Det vil si at jeg i alle fall har nok, sånn sannsynligvis, til julaften i alle fall. Så får jeg bare strikke så mange som mulig frem til jul da... :-)

Skrevet

Forresten så fikk jeg sånne fine strikket sokker av husfliden når jeg fødte i Kongsberg, og det synes jeg var utrolig fint gjort.

Skrevet

Så bra :-)

Jeg ville også synes det var koselig ja... Kanskje jeg må finne ut om de gjør noe sånt her også, hvis ikke får jeg sette i gang sokkestrikking lokalt etter hvert :-)

Skrevet

Alle som føder i år på Kongsberg sykehus får sånne sokker i år fordi husfliden hadde jubileum. Har faktisk glemt å takke, de nå skal sende en mail til de nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...