*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Lurer bare på hvor mange som blir født pr dag, sånn i snitt....??? Strikker sokker til nyfødtavdelingen på Bærum sykehus, og tenkte jeg skulle strikke en "jule-collection".... men lurer på hvor mange jeg bør regne med fødes julaften... evt i romjula.... tror ikke jeg rekker så utrolig mange par.. men rundt ti-tolv par kan jeg få til...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Har ingen svar til deg, men ville bare si at du er jo utrolig snill =) Så utrolig koselig gjort av deg =)
Sommer & sol:-) Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 ja guri,det er flott gjort av deg:-) om ikke alle julebabyene får,så er de nok veldig taknemlige for det...
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Takk :-) Jeg er veldig glad i å pusle med ting, og de sokkene jeg strikker er veldig enkle, og greie å strikke på innimellom andre ting jeg gjør. (Det er egentlig husfliden i Bærum som står for opplegget, så jeg leverer sokkene til venninnen min som er med der... for jeg bor ikke der lenger...)
It's all about me Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 I følge siden her har de ca. 2800 fødsler i året. Det blir 7.69 fødser i snitt om dagen det...det var mange synes jeg. http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/f_dested/helseregion_1_st/akershus_sykehuset_asker_og_b_rum_helseforetak
LizzyG Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Du burde sende en mail eller ringe til sykehuset å høre. Det står på barnimagen.com at de har ca 2800 fødsel i året, og delt på 365 så blir dette ca 7 -8 om dagen i igjenomsnitt. For Sykehuset Asker og Bærum helseforetak er vel det stedet du mener?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 Hmmm... takk for svar... skal sjekke linken jeg.... Det vil si at jeg i alle fall har nok, sånn sannsynligvis, til julaften i alle fall. Så får jeg bare strikke så mange som mulig frem til jul da... :-)
LizzyG Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Forresten så fikk jeg sånne fine strikket sokker av husfliden når jeg fødte i Kongsberg, og det synes jeg var utrolig fint gjort.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 6. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2007 Så bra :-) Jeg ville også synes det var koselig ja... Kanskje jeg må finne ut om de gjør noe sånt her også, hvis ikke får jeg sette i gang sokkestrikking lokalt etter hvert :-)
LizzyG Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Alle som føder i år på Kongsberg sykehus får sånne sokker i år fordi husfliden hadde jubileum. Har faktisk glemt å takke, de nå skal sende en mail til de nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå