PAVEEL Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 åååå jaaaa!!!! jeg gråter ennå jeg...lettrørt for tiden:-) i love grays!!!!! og du bedre meg hvor pen ho dr stevens er!!! vakrere dame er det lenge siden jeg har sett!!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 NEI!! Dette sier dere bare fordi dere vet mange av oss sitter med heiende samboere som bare må se på tv3! Dårlig gjort!!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Mannen ser også på tv3,men jeg har fått min egen lille tv på soverommet så jeg får sett ting jeg følger med på når det er fotball;-)
gravid igjen :) Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 ååååååååååå... det er så trist når det er ferdig. n heeeeeel uke til neste episode......leeeeeeeeeeeeeenge til jo , buhuuuuu!!! synest hver episode av greys er fantastisk!!! men svarer de ja begge tro??
Gjest Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Det var smart! Skal søke om det jeg også, tipper jeg får søknaden innvilga for vi har mange diskusjoner om den fjernkontrollen her i heimen
Gjest Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Onde onde mennesker!! Si hva som skjedde da! Ikke bare kom med små ekkle hint!!!
Guttemamman:-) Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Signerer NewMom sitt innlegg he he... Her har det gått i rosenborg... Vi får trøste oss med at det går i reprise til helga:-)Da har vi tydeligvis noe å glede oss til da!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Jeg er bortreist i helgen og får ikke sett reprisen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå