Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Hei, er det vanlig å ha noe mer enn bare vanlig madrass og dyne i sengen? Mange som skal ha saueskinn el.l? Har ikke tenkt på det, men kom plutselig til å tenke på at det kanskje kan bli litt kaldt? Har heller ikke kjøpt pysj i ull, bare vanlig bomull. Har en sånn saueskinnspose som jeg har tenkt å bruke i vognen, burde jeg bruke den i sengen også? Eller blir det litt voldsomt? Evt kjøpe noe sånn varmelaken el.l?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Hvis du bruker ull pysj kan den regulere varmen slik jeg har forstått, har dyne, evt lammeskinn om det er veldig kaldt, kjøpte å pose når den blir litt større å kan sparke av seg dyna:o)
Christel med to i magen Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jeg har kjøpt saueskinn som skal ligge i sengen. Ligger disse inn nå, slik at de får duften av mamma :-) Ellers kommer jeg til å bruke dundyner i sengen. Det er vel individuelt hvor mye innpakning barn trenger. Jeg har tenkt å prøve meg frem.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Jeg har teddypledd jeg skal putte under lakenet iallefall.. regner med at det holder jeg. og dyne og pysjamas selfølgelig da.. Jeg har også en pysjpose eller hva jeg skal kalle det keg tenkte å bruke på lillejenta til og begynne med, men da får jeg vel putte bare en body under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå