Gå til innhold

Når fikk dere igjen mensen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter at dere hadde sluttet å amme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mensen etter noen uker, husker ikke helt hvor mange. Men etter det har det vært ganske uregelmessig, kanskje annenhver mnd. Men jeg brukte å av og til å ha uregelmessig mens før og da..

Skrevet

Jeg har ennå ikke fått den tilbake, men ammer fortsatt da, nå ti mnd siden fødselen. :)

Skrevet

men bruker du noe prevensjon da? Lurer på om det har noe å si for når den kommer igjen...

Skrevet

Jeg går ikke på p-piller, regner med at det har betydning for når den kommer tilbake, ja.. Men jeg har fått resept på p-piller og da spurte jeg om jeg skulle vente til jeg hadde hatt mensen før jeg kunne begynne m pillene, men d trengte jeg ikke..

Skrevet

Jeg har ammet i 7 mnd og hatt mensen 3 ganger nå.

+ 0 prevensjon her.

Skrevet

Så du har hatt mensen mens du har ammet?

Skrevet

Jeg fikk mensen igjen rett før babyen min ble 7 måneder. Fullammet til han var 6 mnd, ammer fortsatt ca hver 3-4 time.

Skrevet

jeg fullammer å fikk igjen mensen 4 uker etter fødsel. går ikke på noe som helst... æsj, jaja...:P

Skrevet

Jeg fullammer (ogssaa paa natten), bruker ikke prevansjon og fikk mensen tilbake etter 3 maaneder. Ikke moro det nei!

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake 13 mnd etter fødselen sist gang. Ammet til han var ca 12 mnd. Brukte ikke prevensjon men det pga at jeg har problemer med å bli gravid. Lillemann er nå 7 uker og jeg håper mensen holder seg vekke like lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...