Gå til innhold

Noen sosionomer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nyutdannet sosionom. Hva slags jobber har dere som også er sosionomer og hvor mye tjener dere? Lurer bare på hva jeg har å se frem til etter mammapermisjonen er ferdig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sosionom og jobber i Bufetat på barneverninstitusjon for ungdommer plassert etter både omsorgs- og atferdsparagrafene. Jobber medleverturnus og har med 9-års ansenitet totalt ca 390.000,- i året. Nyutdannet er vel en del mindre, vet ikke hvor mye...

Pga jobben og ungdom m rus og utagerende atferd blir jeg nå tatt ut av avdeling og enten gitt tilrettelagt arbeid eller ført over på svangerskapspenger.

Skrevet

Takk for svar. Lurer på hva jeg kan håp å tjene som nyutdannet da? Vet ikke hvilken slags jobber jeg skal søk etter eller noe. Uff da....

Skrevet

Det er mange interessante typer jobber der ute. Vet bare at turnustillegget utgjør mye av lønnen min siden vi bor på jobb over flere dager av gangen. Vanlig grunnlønn for meg om jeg hadde jobbet dagtid på feks sos.kont eller barnevernkont. ville vært rett i overkant av 300.000,-

Skrevet

Jobber på sosialkontor og synes det er veldig spennende! Mange som tror det er kjedelig og kun økonomi, men vi kommer i kontakt med det meste. Mange utfordrende oppgaver og situasjoner og god mulighet til å hjelpe folk - ikke kun med økonomi :-)

Skrevet

Jeg er sosionom, og da jeg som nyutdannet startet på et barnevernkontor for 4 år siden var nybegynnerlønna 250 000. Tror den har steget til omlag 270 000 nå. Jeg har nå 8 års ansinitet, og tjener 296 500. Alt for lite selvfølgelig....

Skrevet

Har også jobbet i barneverntjenesten og trivdes også veldig godt med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...