Gå til innhold

hva var deres første..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjennetegn på at dere var gravid, og hvor tidlig kjente dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ømme pupper og tretthet, var vel ikke en uke engang etter at hun ble unnfanget. Kom med en gang, jeg tenkte ikke noe over det da da, annet enn at jeg synes det var utrolig tidlig at mensen skulle komme over 1 uke før tiden :)

Skrevet

kvalme, spøy som en gris. merket det to dager over mensen.. men har vært gravid en gang før i 10 uker så kjente det igjen pga det tror jeg..

Skrevet

kjente det umiddelbart, da snakker vi om dagen etter eller noe. kjempeømme pupper!

Skrevet

tok test den dagen mensen skulle kommet.. det var det første jeg merka.

Skrevet

nr 1: kvalm

nr 2: kvalm

nr 3: kvalm

på alle 3, det var sånn jeg oppdaget det. Jadda, er glad jeg har alle tennene mine intakt, etter 3 svangerskap med spying fra start til slutt:/

Men 3 flotte barn, det har vi:)

Skrevet

noen som fekk halsbrann omtrent med det samme?

Skrevet

Kan ikke huske jeg hadde halsbrann i det hele tatt jeg for å være ærlig :) bare jævelig ømme pupper og kvalme.

Puppene var så ømme at jeg ikke orket å ha stram genser på eller ligge på magen.

Skrevet

Kvalme på nr 1 og kvalme på nr 2, og kvalme på nr 3....

Har vært sterkt plaget med halsbrann også, men det startet ikke før jeg var 6 mnd på vei..

Skrevet

tisset veldig ofte (trodde jeg hadde fått blærekatarr ;-), metallsmak i munnen og kvalme. (dette var før jeg testet positivt)

Skrevet

Eg tok test den dagen eg skulle hatt mensen. Ellers så hadde eg ikkje symptomer før i uke åtte eller ti, då vart eg svært kvalm og trøtt. Halsbrann hadde eg ikkje før i sjette månad.

Skrevet

Ømme bryster.. Husker jeg sa til min søster på en fisketur at jeg trodde jeg var gravid. Hun fnøs nå litt av meg, men samme dag slo testen ut positiv :-)

Skrevet

Mine tegn (som jeg ikke så før etterpå...) kom tidlig. Trodde jeg brygga på influensa; små-kvalm, uggen, vanvittig trøtt og sliten og så syns jeg det luktet metall/jern av ulike ting f.eks sambo...

Skrevet

Ble kvalm av å spise godterier på formiddagen. På jobben bugner det av godis hver fredag, og jeg ble overrasket over at jeg ble kvalm bare av tanken på godis en fredagsmorgen. Det er noe høyst uvanlig for meg, og det var ikke før ei annen ei fortalte at det var slik hun oppdaget sin graviditet, at jeg begynte å tenke litt. Kjøpte test den ettermiddagen og sannelig var den positiv gitt. Hurra!!! Var ca 6 uker på vei, og kjente ikke så mye enda da. -Men halsbrannen og de ekstremt urolige beina kom ikke lenge etter..

Skrevet

Kjente liv i magen. Dro til legen og fikk vite jeg var gravid. Måtte på UL som tok noen ekstra uker og var visst 25 uker på vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...