Gå til innhold

gep68 venter jente!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Du var på kontroll idag i haugesund? mulig jeg vet hvem du er da :-) satt m mannen min på vente rommet... nicket ditt er satt sammen av forbokstavene dine? bare nysgjerrig jeg, skjønner du :-) fikk m meg navnet iallefall til dama som gikk inn før meg til jordmor :-)

håper det gikk bra på kontroll uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer det:-) og da vet jeg hvem du er også. Når jeg blei gravid og skulle finne et nick her inne så var ikke fantasien på topp:-).

 

Jo kontrollen gikk kjempefint,har som sagt fått datoen for ks og det blei den 13 desember,så jeg er hjemme i god tid til jul:-).

 

Og langtidsblodsukkert mitt var gått ned fra 5,7 til 5,3 så jeg er fornøyd.

Nurket hadde det fint,fikk beskjed at hun har et lite hode men innen for normalen. Han som tok ul i dag han gjør det så raskt uten å forklare noe,liker ikke det jeg så jeg låg å spørte og maste:-)).

 

Hvordan gikk det med deg da? Bare bra får jeg håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så det i en annen tråd at du hadde fått det :-) kjempe bra!!

 

ja den gynokologen var ikke den beste jeg har møtt og det er en ny nesten hver gang, så alt må nesten fortelles på nytt... *sukk* han begynte å snakke om hvorfor jeg sist hadde snakket om tverrleie og setefødsel, siden de fortsatt snurrer rundt i magen, som han sa. Måtte da fortelle han at jo det er fordi det er noe jeg ville finne ut av, siden jeg var usikker på det. Idiot!! ;-) han var rimelig kjapp, men ser ut til at jeg an bli satt igang til den datoen jeg vil. Rundt 13 des. så kanskje vi dingler rundt der i lag da :-) hun var 6% mindre enn gjennomsnittet, men helt etter normalen :-) estimerte henne til 2200gr. Hba1c var på 4,9 denne gangen, så det ser bra ut... trengte ikke å komme på sjekk igjen før i uke 38. Og jeg som trodde at jeg måtte inn hver uke fra uke 36. Skal en tur til jordmor her lokalt rundt uke 36 tenker jeg :-)

Så jeg er fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir satt i gang da sånn at du også kommer hjem til jul:-). Hvis alt går som det skal så blir ikke jeg gammel på sykehuset etterpå. Kan ikke fordra å ligge der.

 

Jeg skal tilbake i uke 35 kanskje det er for at hun er litt liten,vet ikke han sa ingenting. Heldige du var som fikk ca vekta på ho, det fikk ikke jeg:-(det skal jeg spørre om neste gang.

Håper Eikeland er tilbake til da. Han sa at navlestrengen fungerte som den skulle heldigvis,sist jeg var så fikk dei ikke målt det for lille nurket var så aktiv:-).

 

Begynner å bli litt lei nå,men det er rart å tenke på at dette er siste gang jeg går gravid,skal sterlisere meg under ks,siden denne og han på 10 blei til på piller:-)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke fordra det heller, men noe tid må man vel beregne :-) Du må bare spørre om de kan regne vekt, skrev det oxo opp på det blå arket, så der står alle målingene jeg har hatt opp igjennom.

Du er m andre ord skikkelig fruktbar ;-) nei jeg kan skjønne det hvis man mener at man er ferdig m dette... jeg anser meg som ferdig, men tør ikke gjøre det ennå :-) sterilisering... egentlig er det like greit om man er sikker på det... men litt skummelt ;-)

skulle ønske jeg var nå ca 39 uker på vei og nesten ferdig... er lei! bekken å rygg funker heller dårlig kan du si og tålmodgheten er ikke¨på topp heller.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...