phantomet Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 I kveld har hele phantom-gjengen vært i bursdagsselskap. Yngste tufsegutten feiret sin 6 års dag, og det på selveste dagen. Det kan jeg fortelle dere damer…Ingen kan bursdagsfeiring som tufsemor!!! Hun lager god lett spiselig mat som alle gjestene nyter, baker de mest vanvittige kreasjoner som er en opplevelse både for øyne og smaksløker. Tufsemor er varm, tilstede og oppmerksom mot alle gjestene, både små og store, og alle som er i selskapet sånn ca 30 i tallet koser seg glugg i hjel… Hver eneste gang jeg har vært i selskap hos tufsemor med familie, tenker jeg at så god skal jeg også bli! *smiler* Men å leve opp til dette er nærmest umulig. Heldigvis stiller tufsemor bestandig med kake når phantom-gutta har bursdag…*smiler fornøyd* Tusen takk for kjempe koselig ettermiddag-kveld tufsemor! Måka satt trygg og fornøyd på armen til "tante" frem til avreise og Junior fortalte i bilen hjem, at de var den beste sjokoladekaken han hadde spist, "og så fikk jeg jo flere stykker, mamma!" *ler*
Plutseliten :) Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Høres ut som en topp bursdagsfeiring både for store og små )) Og du.....den bilbanekaken din,den er ikke glemt,for den var råtøff! Så du er god du også vettu Klem
dritgrei hei hei! Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 tufsebursdag skal man tydeligvis ikke kimse av! Mitt mål i år er å få til å lage en feiring i det hele tatt :-)))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå