Sommer & sol:-) Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 hvor lenge leker de med det? ønsker meg det til lillegutt,han er 15 mnd..og mamma har sagt hun kan kjøpe det.... men er litt usikker,og siden den er så dyr vil jeg ikke ta den bare for å ta den.....
Kari Trestakk Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Tror nevøen min har et sånt. Fikk det til 1 årsdagen sin. Gutten min på 2,5 år elsker det, så tror ikke det er bortkastet til en på 15 mnd.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Ei venninnes 1 år gamle jente fikk det, og hennes storebror på 5 år leker også med det.
It's all about me Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Lillegutt fikk det like før han ble året, men det er først når han ble en 14 - 15 mnd at han begynte å leke skikkelig med det.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Snuppa fikk det i fjor jul var da 8 mnd gammel, har vel digget det rimelig heftig helt frem til for et par mnd siden (19 mnd nå)
Stjerne37 Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Gutten vår fikk det i 1års gave og har digget det fra første dag og leker masse med det enda,17mnd.
Sommer & sol:-) Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 da høres det ut som en julegave da:-) var på besøk hos noen for 3 uker siden som hadde sånn,og han storkoste seg med den... har en storesøster på 6 år,så det kan jo hende de vil leke sammen og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå