Gå til innhold

ble litt forvirret hos ultralyd-damå ... :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom inn og snakket litt (blablabla) og så begynte hun å ta ultralyd. Vi så babyen med en gang og h*n sparket og "smattet" inni magen. Men så begynte hun å si at jeg er nok litt tidligere enn vi trodde (jeg trodde jeg var 16+6 i dag men så sa hun 15+4 med termin 3.mai men det kan ikke stemme da venninna mi har termin 2.mai og er 14+6 i dag.. så hva i alle dager tenkte hun med da? :P

uansett, vi fikk 5 nydelige bilder og satt lenge å så på det lille nurket som sprellet vilt. fikk ikke vite kjønn (var for tidlig å se) så fikk jo selvsagt ny UL 4.desember.

Noen som kan hjelpe å forklare meg litt ? mente hun kanskje 14+5 ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står ikke termindatoen på bildene da?

Skrevet

Nei,det står ingen termin dato på bildene... skal det gjøre det?

Skrevet

Det er nok fordi WHO og Norske mydigheter har 1-2 dagers forskjell på hva som er en gjennomsnittslig svangerskap, sikkert litt halvforvirring alt ettersom hvor du spør. Husker at vi snakka om det på BIM,. men det er ganske lenge siden så jeg husker ikke helt hvordan det var...:)

Skrevet

I følge babyverden.no er du da nå 14+6 med termin 3.mai.

Det stemmer jo også bra i forhold til terminen til venninna di også.

Så jeg tror hun som tok ultralyd surret litt da hun regnet ut hvor langt du er på vei. Er sikkert fort gjort å se feil på dette hjulet de bruker.

Skrevet

men hvorfor sa hun at jeg var 15+4 i går da? hmmmz.. jaja,får se når jeg tar ultralyd igjen om tre uker da,hehe :)

Skrevet

Fordi hun blingsa???

Skrevet

Kanskje hun tenkte rett (ang. termin), men sa feil!!!!

Du får jo en ekstra ultralyd, det er jo kjekt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...