Gå til innhold

La baby sovne i armene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som lar babyen (min er 2 1/2 mnd) sovne i armene i stedet for sengen og synes det er helt greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det.

Han sovnet på fanget mitt hver kveld, og det fungerte fint. Nå er han 5,5 mnd og vi holder på å lære ham å sovne av seg selv i senga si, og det går overraskende bra. :)

Skrevet

Martin er 8 måneder og sovner i armene mine hver kveld. Mange sier jeg bortskjemmer han,men personlig så stoooorkoser jeg meg! Så lenge det er greit for meg,så skal det være ok.

Og ingenproblemer med å få lagt han i sengen sin etterpå :)

Skrevet

Han sovner ofte i armene mine. Og av og til legger jeg ham våken og sitter med ham til han sovner. Har ingen strenge rutiner her i huset. Så lenge lillegutt føler seg trygg så har vi alle det bra.

Skrevet

Ikke noe problem med å la lillegutt få lov å sovne der han helst vil, i armene våre. Går fint å legge ham i seng etterpå. Han er 3,5 mnd.

Det er jo ikke noe problem for noen at vi gjør det slik. Vi ser på tv og prater, og knerten sovner, så koselig atte.

:)

Skrevet

Sjarmtrollet sovner som regel ved puppen om kvelden, og vi bærer han i seng, og det går kjempefint. Det er sjelden han sovner av seg selv, hvis vi legger han våken. Men vi koser oss, og tar kampen når vi er klare for det.

Et par ganger i uka sover han på fanget ca 1/2-1 time på ettermiddagen, det er så fint å sitte å se på han :)

Skrevet

Vi gjorde det til hun var 2 måneder. Da gadd hun ikke lenger. Etter det sovner hun bare i sengen eller vognen uansett hvor trøtt hun er. Savner litt kosen jeg da

Skrevet

Jenta mi sover i armene nå etter mange måneder... fikk råd om at 'de ikke sover uten deg hvis de blir vant til det... bla bla.. hun har jo aldri ro i kroppen til å sove på fanget nå, når hun snart er ni mnder.. i dag har hun feber, og jeg nyter hvert minutt på fanget...

kos dere når de er små og fortsatt vil. det går alt for fort..

Gjest Ut på tur
Skrevet

Hun bestemmer litt selv. noen dager vil hun sovne på fanget andre dager i sengen

Skrevet

Vår lille gjør også det, for de korte blundene sine. Er jo så koselig :-)

At de blir skjemt bort har jeg liten tro på, hun sover jo i vogna, i senga si osv også. Er fint med litt kroppskontakt - er jo uansett så kort tid de gidder å ligge der i armene våre... Nyter det så lenge det varer, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...