Gå til innhold

Hvem er dummest...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som ble sammen med en som hadde hatt et "knullekompis-forhold" til en dame. Hun ble gravid..(vet ikke helt om det muligens var "planlagt" fra hennes side..) Ialllefal så var dette ikke ønsket fra mannens side, bla fordi han var iferd med å innlede et forhold til min venninne... Han har vissnok vært hos henne en stund, for min manns kommentar var at: "trodde han hadde sluttet med henne for lenge siden." Altså ikke nok "forhold "utenom "sengekos." Denne damen går for å være "litt under snittet" når det gjelder intelligens...(Hun er nok det!)

Men barnet ble født og min venninnes venn tok dna-test og var nok far.

Min venninne er nok litt sær/spesiell, og mener at "alt" er denne damens feil, at hun ble gravid, valgte å beholde etc...

Men han , har jo egentelig utnyttet denne damen, som er litt "enkel"... Så jeg mener det slår jo tilbake på han og hans oppførsel = han er "dummest!!?" Han "føler ikke noe" for dette barnet, og har det bare en ettermiddag annenhver helg... Men likevel, ønsker han, og krangler om å få foreldresamtale med barnehagen... Sikkert mest for å få dritt om mor, .. Det virker forresten som barnet ikke har noe problem på det nåværende tidspunkt iallefall.. Han er iallefall ikke intressert i å ha barnet såpass mye at han kan påvirke det i (eventuellt) rett vei....

Nå venter min venninne og han barn sammen... Og jeg lurer svært på hvordan dette blir... Det behandler barnet "litt nedlatende" og prater om ting de burde halde seg for gode til, i barnets nærvær...

Ble langt og kanskje litt uklart dette, men er litt redd for at det blir et lite barn som komer til å se faren enda mindre.... Nå det barnet som er "verdt noe" blir født...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...