Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Er det ingen her som sliter med å levere det kjæreste man har til noen man hater mest her i verden? ( self om man gjør det da) Jeg synest det er helt grusomt at man skal være nøtt til det...Jeg vet at det ikke er opp til meg..bla bla..og jeg har kontaktet profesjonell hjelp slik at jeg ikke skal gjøre noe feil. men synest det er så urettferdig at uansett hva barnefar gjør eller sier, så finnes det ingen utvei.. Værfal når man har prøvd alt, og vill bare det beste for barnet.Føler nesten som jeg svikter henne.( hun er enda så liten at hun værken kjenner barnefar eller forstår noe av det)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Ja jeg HATER barnefar over alt på jord. Han er og forblir en drittsekk. Desverre var han god som gull da vi var sammen men ble en drittsekk på slutten(rett før jeg fødte), men da jeg valgte å bryte opp da barnet var 3 uker så ble han enda verre. Han gjør ikke annent enn å gjøre livet mitt surt. Heldigvis har det dempet seg nå som jeg har fått ny samboer å han har til en viss grad skjønt at han må skjerpe seg. Men alt han har sagt og gjort mot meg de siste 3 årene preger livet mitt til en viss grad ennå siden han ikke greier å holde avtaler å det går utover vesla. Hun hadde hatt det mye bedre uten en far som såret henne hele tiden. Kan ikke nekte samvær fordi far ikke følger avtaler så føler meg ganske hjelpesløs kan man si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå