Tøysetipp Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Kjøpte en kartong med vin i helgen som det er tatt et par glass av. Ved et 'uhell' ble den stående på kjøkkenbenken. Har stått der et døgn eller to. Kan jeg sette den i kjøleskapet og drikke av den til helgen?
Tøysetipp Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 Så du tror ikke jeg blir syk av det altså? Det var hvitvin..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Det går heeeelt fint:) Hva ekspertene sier vet a pokkærn, men det fungerer veldig greit her i huset vaffal;)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Selvfølgelig går det bra!
Jenny-penny Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 ja,ja. 2 uker sier svigermor alltid, og hun har peiling på vin:o)
Tøysetipp Skrevet 6. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2007 Så fint da :-) Da blir det et glass (eller flere) i helgen..
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Du må høre på Haldenjenta, hun KAN vin.... Mihihi... ;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Hææææ??!! Skal du drikke i helgen? Da gidder ikke jeg å være med på tur altså. Trodde vi skulle flette fletter på hverandre og se på huset på prærien jeg?? Du lovte jeg skulle få være Laura Ingalls du..... Svikær:-p
Tøysetipp Skrevet 6. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. november 2007 Men Mary daaa.... Kan flette kinafletter på deg jeg... Drikke? Dævelen heller.. -Og hell yeah!
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Ja, hadde jo gledet meg til å slippe å dra rett hjem fra skolen å gjøre pliktene mine:-p Men, den vinen tror jeg ikke er holdbar.. Bare lever den her hos meg du, så kan jeg gjenvinne den for deg jeg vetdu;-p He he, skal rocke fletta av deg jeg:-))
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Hvorfor kjøpe kartongvin når det koster nesten det samme å kjøpe orntli' vin på flaske? Når det gjelder holdbarheten på vin så er det 3 dager på rødvin og 5 dager på hvitvin. Og det skal stå i kjøleskapet. Kartongvin holder seg lenger da det ikke kommer like mye luft ned til vinen. Den holder seg også bedre i kjøleskapet, akkurart som flaskevin. Du blir ikke syk av å drikke sur vin. Men det er nok ikke så godt å drikke edikk
Tøysetipp Skrevet 6. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. november 2007 Slapp av.. Skal hudflette deg jeg ! Du blir nok å ligge på tvers og suge på tuten av den kartongen. Og jeg.. Jeg skal sende mms til hele familien.. Og drite deg skikkelig ut !.. Etterpå vil jeg ikke være ved deg.. Heretter får du klare deg selv..
Tøysetipp Skrevet 6. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. november 2007 Jeg kjøpte kartongvin for å være litt økonomisk.. Men med mine drikkevaner så kom jeg til kort. Så lenge jeg ikke blir syk så går det nok med..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. november 2007 #16 Skrevet 6. november 2007 Men det er jo ikke så mye rimligere i det landet her. Trenger heldigvis ikke gå på polet for å få tak i vin=) Har vel en 120-150 flasker i vinkjelleren vår
Tøysetipp Skrevet 6. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 6. november 2007 Det var ikke dårlig heller.. Det er så sjeldent at jeg frister meg selv til å drikke.. Men.. ja.. Da regner jeg med at du kan invitere hele dib på julebord? Jeg kommer.. Skulle slått meg virkelig løs blandt vinsamlingen din ;-P Jeg skulle jo egentlig slå litt på stortrommen når det gjelder kartongen. Og liker å tro at jeg kom litt rimeligere ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå