2 søte småpiker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Har bestilt time til fotograf, og bare selve fotograferingen koster 1500,- Så koster det 750,- for 10 bilder i album, og om man ønsker 10 ekstra bilder i albumet koster det 550 kr ekstra. Da blir det altså 2800,- for fotograferingen og 20 bilder i album. Er det en grei pris? Har aldri vært hos fotograf før, så aner ikke hva som er vanlig. Vet ikke prisen på forstørrelser.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 syns det var litt dyrt ja. Da jeg sjekket for 1 år siden, kostet det 1800 kr for fotografering + 10 bilder.
mayaya Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 det er umulig å si, uten at man vet hva forstørrelsene koster. noen har billige fotograferinger, andre er rimeligere på forstørringer. men jeg synes ikke det høres helt unormalt ut.
2 søte småpiker Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Ja, bør vel ringe og sjekke det opp imorgen. Men det er altså ikke avskrekkende pris på fotografering og bilder i album?
mayaya Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Hmm... Ikke helt avskrekkende, men kanskje i øvre sjikt. Vi betalte mye mer for bryllupsfoto for å si det sånn, men det var jo flere bilder, flere personer osv. Da var ikke forstøringene så himla dyre da, så alt av foreldre og besteforeldre fikk det til jul :-p
Gjest Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Vi har nettopp fotografert mini, jeg betalte 1900 kr for fotograferingen og prøvealbum med 12 bilder. Kunne kjøpe til noen flere, for 35 kr stykket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå