Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 :-O Er du preggers assa!? Itt no tuill?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2007 Hehehe, fyfader! Ble jo helt sjokkert her jeg satt, hadde jeg spist noe hadde jeg helt klart satt det i halsen! Hihi. Ellers da?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 Uff da! Høres ikke deilig ut. Her er det fint vet du;) Lille persille er helt sykt vrang om dagen, jeg er en tikkende hormonbombe, og samboeren ser vi omtrent ikke i det hele tatt, ellers er det tålig greit;) Huset blir ferdigere og ferdigere da (om jeg kan si det sånn, hehe) så det er en opptur blant dritten;)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Åff kårs! Det er en deal:D
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Har dere bytta lokaler, forresten?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2007 Hehe,ja det var den tellingen daaaa........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå