72-modell Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Hei, Jeg har gått på p-pillen cerazette i noen måneder, og for 11 dager siden fikk jeg en blødnng som varer enda, men det var jo midt i pillebrettet, ikke på slutten.. Likner jo på mensen, men den varte aldri så lenge. Jeg har ikke hatt noen blødning/mens siden jeg startet på p-pillen før sommeren. Er dette normalt? Noen med erfaring?
Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Ja det er vanlig. Noen blør mye og lenge på CZ. Jeg gjorde også det, det kom gjerne midt i brettet, og varte i dagevis. Jeg ville fortsatt å ta pillen som vanlig å se om det gir seg. Hvis ikke må du nok finne en annen pille, det er ikke alle som tåler hormonet i CZ.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Jeg har også godt på cerazette i noen måneder og uten at jeg har hatt mensen.men no har jeg plutselig hatt mensen 3 ganger på 1 1/2 mnd. Rekker nesten ikke å bli ferig før det begynner på att. Tenkte å sjå det ann litt til
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 helt vanlig d ja. Brukte cerazette i 6 mnd før jeg gav opp... Blødde jo nesten kontinuerlig... MØKKAPILLER! ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå