Blomsterenglene Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Guttungen er 12 måneder, og har et sinne uten like! Det er et mareritt å kle på han, da er det opp og ned og vrir og vrenger på seg, og fekter rundt med armer og bein! Bruker sjelden stellebordet lenger, pga dette. Har mer kontroll når han er på fanget.. Viss jeg legger han på stellebordet for å skifte bleia blir han helt hysterisk og omtrent hylgriner.. Skikkelig sinna er han.. (Han har aldri detti ned derfra, så har ingen vonde minner) Når han ligger på stellebordet må jeg holde han liggende med "makt" omtrent.. Er ikke så ille så lenge det bare er tisse bleie.. Da kan han være litt urolig oppå der, men vil ikke ha bæsj utover hele! Når det er ting han ikke liker, eller er missfornøyd med går leker veggimellom her! Han slår fjernkontrollene hardt i bordet også.. Han går også i barnehage, og han er en del sinna der også, når han er uenig i ting..! Og han HATER å være ute i barnehagen.. Hva kan det være med han? Er det normalt at alle 1-åringer er sånn? Eller er det jeg som gjør noe galt? Han har egentlig ingen grunn til å være sånn, jeg er ikke noe annet en snill og god mot han.. Må også legge til at han er fantastisk blid når han ikke har disse utbruddene sine.. Han har bare smilt fra øre til øre fra den dagen han begynte å smile, så han har vel en del og ta igjen da..! Håper noen kan svare meg..
Butterfly_Flip Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hørtes nesten ut litt som min gutt på 11 mnd. Men han er stort sett smildende og grei. Føler at tennene plager han for tiden. En dag er han veldig sutrete, og neste dag sutrer han ikke i det hele tatt. Jeg gidder ikke å slåss med han på stellebordet, så jeg bruker upandgo. Jeg bader han vær kveld, noe han liker kjempe godt, og så får det bli med lett kattevask om morgenen. Men det kan tenkes at gutten din ikke trivs i bhg.. Hva sier de som jobber der da? Kan jo være tenner og... Har han vært sånn lenge?
Blomsterenglene Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Skal på foreldre samtale snart.. Har kommet opp lister nå, så må bare skrive meg på. Så da får jeg høre da.. Har fått inntrykk av at han liker seg der.. For han er blid, og smiler når jeg går og smiler når jeg kommer for å hente han igjen.. Tror ikke det er tenner.. For har ikke merka noen av de andre.. Og nå har han fått jeksler uten å merke dem også.. Det som er værst er egentlig på kledninga.. For han blir så varm og sliten av den grininga og det tullet han holder på med da.. Men noen ganger går det faktisk greiet å kle på han også..
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Høres ut som min gutt, og han er bare 6 mnd! Vi måtte slutte med stellebord fordi han ligger rett og slett ikke stille. Kaster seg bakover, krøller seg sammen og spenner fra.. You name it.. Og å kle på han er et mareritt.... allerede! Jeg trodde det var en fase, men jeg vet jo ikke. Noen liker rett og slett ikke å "måtte" gjøre noe (som bleieskift og påkledning) Min gutt er også den blieste gutten ellers, og smiler fra øre til øre etter at vi er ferdig med å sloss... ;o) Det hjelper om pappa herjer med ham, samtidig som jeg kler på ham da. Men det kan man jo ikke holde på med for alltid.
Blomsterenglene Skrevet 6. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2007 Godt å høre at det bare ikke er min som er sånn.. Får håpe det går seg til så fort som mulig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå