mammae:-) Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 og i tilfelle med hva? den er ikke 100 % tett lenger:-(
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 jeg mene rjeg har hørt man får en egen imprignering til reima dressene man skal bruke innimellom for å vedlikeholde! du kan jo høre der du kjøpte dressen....
Gjest Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Du får kjøpt både impregnering både som spray og som flytende vaske/skyllemiddel. Babyshop har,og jeg kjøpte på G-sport.
mammae:-) Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 ok, takker. Er det den som heiter tech wash kanskje..? Var den jeg skulle bruke på troll dressen og den funka bra på den vertfall:-)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Den skal vel imprigneres etter hver vask mener jeg å huske mener de selger den sprayen på barnas hus.
Libido- Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 jeg bruker vanlig sko-imregnering. Mini krabber enda så det blir en del slitasje på knærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå