Gå til innhold

Noen andre med mye hodepine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er 14+1 i dag og plages med hodepine nesten hver dag. Noen andre som har det sånn? noen tips? er 50% sykmeldt (jobber i barnehage), men klarer ikke jobbe såpass engang. helt grusomt! uff litt klaging nå. Ville bare høre om det var noen andre som har det sånn.

klemmer fra miranda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maaange som har det sånn. Kommer av hormonene, desverre. For de fleste går dette over etterhvert.

Lykke til :o)

Skrevet

Jepp. Har hodepine nesten hver kveld + kvalme som ikke gir seg. Er 13+1 og går aktivt sykemeldt for tiden. Har tydd til paracet noen få ganger, men prøver å la vær.

Skrevet

Jeg har vært plaget med dette lenge..

Har vært sykemeldt 2 ganger pga dette...

Kommer og går..

Sitter på sidene av hode, ved tinnigen og er meget intens hos meg..

Skrevet

Jeg sliter også med hodepine, (er en vanlig plage for meg), og er nå aktivt sykemeldt en uke til. Er snart 22uker og går jevnlig til kiropraktor. det hjelper. Ellers så vil jeg bare råde deg til å slappe av når du kommer hjem fra jobb. Pass på å få sovet nok, det kan hjelpe. Jobber selv i barnehage og vet veldig godt hvordan det er.

god bedring

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som er sykemeldt. Går liksom å føler litt på at graviditet ikke er en sykdom, men har sagt til meg selv at jeg skal drite i hva andre måtte si og tenke. Det er jeg selv som vet hvordan jeg har det når dagën er omme dersom jeg presser meg.

Skrevet

Hei.. Jeg hadde kraftig hodepine i dag selv.. jobber i bhg og har travle dager..tror hodepina kom av mye stress i dag og lang dag.. Sliiiitsomt.. men sov en time når jeg kom hjem da.. ble litt bedre da.. men utrooolig kjipt å bli så slitn etter en dag på jobb...

Skrevet

Dette hørtes veldig kjent ut!

Er selv 16+2 og har slitt med hodepine i fire uker nå. Kjempe slitsomt å gå med over lang tid...

Noen får jo svangerskapsmigrene og er rett og slett veldig plaget - men da har man gjerne symptomer som flimring - synsforstyrrelser osv. I mitt tilfelle ser det rett og slett ut som det er hormonellt betinget - men nå skal fysioterapeut forsøkes og synet sjekkes så alt annet utelukkes. Ellers har jeg blitt anstendig bedt om å ta smertestillende. Noe som jeg ikke har turt frem til nå, Det er sikkert flere vordende mødre som synes det er et vanskelig valg ;) God bedring jenter!!

Skrevet

Takk for masse svar! fint å vite at det ikke bare er meg. Skal nok gå ut i aktiv sykmelding jeg og. Plages av hormonell migrene når jeg ikke er gravid og. Men nå har det jo tatt helt av. Går til akupunktur jeg. Det hjelper litt, men ikke nok til å fungere i hverdagen. Jeg har også vært veldig forsiktig med smertestillende.Liker ikke å ta det, men avogtil må man bite i det sure eple.

Lykke til alle sammen og god bedring!

Skrevet

Hei! kjenner meg igjen i det du skriver. Hadde hodepine i 3 uker i strekk, da gikk jeg fra halv sm til full sm. Har fra før av bekkenløsning, og jobber også i bhg. Legen sykmeldte meg altså fullt, og merker at det gjør hverdagen så mye lettere!

Var hos fysiot på fredag og da behandlet hun nakke/skuldre i tillegg til bekkenet. Det var visst masse spenninger og knuter der, ikke rart jeg har hodepine! Men det hjelper nok nå

om jeg får behandlig, og slipper å jobbe livet av meg....

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...