Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Noen som har vært med små barn? Hun er 17 mnd, og sover jo ikke... Så jeg er villig til å prøve det meste for at ting skal bli bedre for både oss og henne. Vet dere hva som skjer hos en osteopat??? Jeg gruer meg skikkelig...
Nicita73 Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg var der med lillegutt da han gråt mye og var veldig urolig sitt første halve år. Du trenger ikke grue deg, de bare trykker forsiktig på de rette punktene i henhold til hva dere er der for. Lykke til:)
3finebarn Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hei:) Var hos osteopat selv på fredag, pga prolaps i ryggen. Ingenting å grue seg for:) Har hørt om flere som har vært der med barn og det har hjulpet veldig. Men hjelper jo selvfølgelig ikke alle. Men der jeg går sier de i fra om når de ikke kan gjøre noe for deg, så de sniker deg ikke for penger:)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Hun er også plaget av både ørebetennelser og astma, samt søvnproblemer. Har lest endel om det på nettet i kveld, og håper virkelig han kanskje kan hjelpe oss....
Odine! Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Ikke farlig. Jeg var der da hun var ca 1 mnd. Hun gråt mye, men etter 2 timer var det bedre (det hadde sannsynligvis holdt med en time) Det var ingen hardhendt behandling. Osteopati skal hjelpe mot øreverk, men astma vet jeg ikke noe om det hjelper for. Lykke til i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå