Gå til innhold

Hun sover veldig mye...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes min lille på 3,5 mnd sover så utrolig mye for tiden at jeg nesten er litt bekymret. I går tok hun kvelden ca kl 18 og sov frem til kl 23 (bare avbrutt av ett måltid). Hun var da våken fra kl 23 til ca kl 24, men det var fordi vi skifta på henne før vi la oss. Så sov hun hele natten (kun avbrutt av to måltid) frem til kl 0730. Våken 1-1,5 time før hun sov to timer igjen. Våken en time før hun igjen sov to timer. Så var hun våken en times tid før hun sov ca 20 min ute på tur på vei på besøk til venner. Under besøket var hun våken helt til vi skulle gå hjem, altså nesten 1,5 time. Så sovna hun på vei hjem igjen og sov ca 30 min. Kl 19 tok hun kvelden og da hadde hun vært våken 1,5 time.

Syns liksom ikke hun har en periode på døgnet der hun er lenge våken, altså over to timer. Hun er blid og prater masse når hun er våken, men blir jo så fort trøtt igjen. Har jeg grunn til å bekymre meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, ingen grunn til bekymring! Min gutt var stuptrett etter to timer, og sånn holdte han på leenge.. sikkert til en 6 mnd!

Bare nyt det så lenge det varer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...