Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Endelig!!!! Er i første pp etter MA og fikk jaggu positiv EL test nå. Det er første gang jeg finner EL ved testing - og i dag var streken knallsterk. Har bare prøvd litt sånn halvhjertet før. Jeg er så lykkelig!! Var så rett for at aborten skulle ha klusset for mye med syklusen min. Det står i bruksanvisningen at eggløsning skjer 24-48 timer etter positiv test, men det er vel bare å hive seg i kosinga :-) så i løpet av en dag eller to så slipper egget. Noen andre i samme situasjon? IKM slutten av uke 47, noen andre?
Juicy med spirer! Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Hihi, det er som om hjertet hopper over når en får positiv EL test Da kan vi jo bare drømme om hvordan det er når vi evnt får positiv G test Jeg har IKM 22 eller 23/11 sånn ca, så i slutten av uke 47! Driver å EL tester nå, beg. på søndag, så har testet 3 ganger allerede! Ny test i morgen, håååper den er positiv Uannsett vet jeg at EL skal være i komminga, så det er uannsett masse kosing på gang...! Kos deg i kveld Turva :-)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 he he, ja her blir det kosing ja :-) Begynte også å teste på søndag. Jeg har ikm sånn ca samtidig som deg ca den 23. Spennende tider dettan. Kos deg i kveld du også Juicy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå