aanonym Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 I et tidligere innlegg skrev noen at man ikke måtte la ferdig mme stå i kjøleskapet med malt i. Etterlyser begrunnelse hvorfor man ikke kan gjøre det?
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 ja lurer jeg også !! =) er det noen som vet hvor "fort" dette virker? Hun har enda ikke gått på do og ligger bare å trykker stakkars.. Og om jeg skal ha dette i ALLE flaskene hennes eller bare av og til?? 3 uker gammel
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 har aldri hørt det og jeg har det klart i vannet i kjøleskapet. Ikke tatt noe skade av det og vil gjøre det videre. Stadig noe nytt men vi kan da ikke høre på alt eller!
beibiboom Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 til deg over her med baby med hard mage: min erfaring er at malt må haes i alle flaskene! mi jente blir hard i magen uansett, og vi må hjelpe henne (trykke på magen) for at hun skal få basjen ut stakkar:( men uten malt går det enda mer skeis... har ca 1/2 teskje i hver flaske jeg!
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 huff stakkars små- skal ikke være lett.. er nå de siste dagene hun har slitt =( vanligvis er hun på do sikkert 8-10 ganger ila døgnet så forstår jo at dette er vondt for henne.. Håper bare det hjelper noe... Noen som har prøvd kiropraktor/massasje for å fres på bæsjinga???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå