storebror og junibaby=) Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 bedt på fest til helga.Har veldig lyst til å drikke. Min fruktbare periode er mellom den 9-21 nov.EL mellom den 12 og 19.(tatt fra bebyverden)Har tatt 28-35 dagers syklus i beregning der- Kan drikke i helga da*? Vil jo ikke slutte å kose meg selv om jeg er prøver,men er jo anbefalt å motstå mest mulig. Hadde det vært denne helga hadde jeg jo ikke vært i tvil,men neste helg er jo vedlig nærme EL da,ihvertfall om jeg har en 28 dagers syklus denne mnd., Hva hadde dere gjort?
Harmoni Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg må innrømme at jeg hadde nok kost meg med et glass rødvin eller to. Trenger jo ikke bli møkk full. Tviler sterkt på at noen glass vil ha noe å si. Men jeg skjønner bekymringen!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Kos deg du, jeg har ikm på torsdag og jeg to 2 gl vin på lørdagen som var. Vi må ikke bli for hysteriske folkens. Lev som normalt.Det gjorde de før i tiden og vi er oppegående....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå