Gå til innhold

Hvilket nettverk har dere rundt dere ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi... uspesifisert, så har eg tråløst nettverk til pc'n :):):)

Skrevet

samme somlene....haha ;)

var det det du mente ??

Skrevet

Ingenting....:(

Flyttet til en helt ny kant av landet i påsken.Kjøpte oss hus som vi overtok i september.Kjenner ingen rundt her, har hverken venner eller familie.... Jobber 100%så møter jo folk på jobben da. Men er ikke noe moro uansett...

Skrevet

For flere år siden gikk jeg gjennom et samlivsbrudd. Fant fort ut hvem som støttet meg - og det var familie. Venner snudde bare ryggen til meg. Så i de senere år har jeg pleiet familieforhold fremfor noe annet.

Skrevet

Familie og venner. Har flytta tilbake til hjemplassen vår etter mange år borte, godt å komme hjem igjen til kjente og kjære. :o)

Skrevet

Hmmm, hva slags nettverk mener du da?

Her i nærheten av oss geografisk har vi 3 besteforeldre (to av de med samboer), 1 onkel på 14, litt familie av meg.

I tillegg har v et par nylig bekjente folk med barn. De er veldige hyggelige de vi kjenner da.

Min mann har en deltidsjobb og ha noen bekjente der, vår sønn har akkurat begynt i bhg vi får kanskje noen bekjente der også.

Men vi flytta hit i mai, da.. Etter 8 år i Bergen.

Resten av vennene våre bor litt i Bergen, litt i Oslo, litt rundt omkring. Men vi har da kontakt per nett for det meste.

Skrevet

Stor familie på begge sider og venner og gode naboer. Vi er heldige! :-)

Skrevet

ok var nok ikke det du mente..:P

heheh..

jeg har familien og noen få venner..

ikke mange..

er nok mer med familien enn vennene.

er kun en venninne som har barn,så det ble bare sånn..

Skrevet

Lite..

Ingen familie, noen få venner. Ikke bodd her så lenge.

Skrevet

Mann, 3 barn, 3 søsken med ektefeller, mannens 3 søsken, en drøss med tantebarn, mamma, pappa, noen få gode venner, jobben, klassekamerater... svigerforeldre som bor langt unna. Idretten til barna er også et godt nettverk.

Skrevet

Har endelig, etter 4 år, klart å skaffe to venninner med barn og ei uten barn her på stedet + ei venninne 2-3 mil unna med barn.

truffet gjennom trening, dinbaby og åpen barnehage.

har ingen slekt her.

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Familien min (mamma,pappa,stefar,søsken)

Familie på samboer sin side

er veldig heldig:-)

Men vi har nesten ingen par som venner som har barn;-/

Skrevet

Sosialt nettverk ja....hehe.

Jeg tenker jo litt på fødselen da og hva jeg gjør når den tid kommer, om det skulle skje på natten eller mens ungene er i barnehagen og det nærmer seg stengetid.

Jeg har ikke familie som kjenner ungene godt nok til å ha dem i mens, og har kun en stesøster her ute som jeg ikke har så ofte kontakt med.

Kjenner ingen her ute godt nok heller til å la ungene være hos dem.

Det eneste jeg kommer på er at assistenten til sønnen min i barnehagen kunne hatt dem da hun faktisk kjenner dem best her ute.

Eller at faren har dem mens jeg er inne og føder da.

Vil ikke ha ham med likevel da.

Ikke lett dette her...

Skrevet

Har mine foreldre, svigerforeldre, fire besteforeldre,svoger, svigerinne, søskenbarn som jeg har nært forhold til og venninner.

Skrevet

Jeg har et stort nettverk rundt meg...

- Stor familie på min side, og stor familie på mannens side.

- Venninnene mine (12 være venninner) m/familie

- Tre par som vi treffes med ungene innimellom (har blitt kjent med de gjennom lekegrupper)

-Ei jeg har blitt kjent med på lekegruppe, og vi treffes ca en dag i uka, slik at ungene våre får lekt sammen, og vi får pratet litt og ha det sosialt.

- Ei jeg lå på føden sammen med da jeg fikk minsten (vi treffes innimellom med snuppene våre, og prates ofte på msn)

- Ei jeg har blitt kjent med i nabolaget, som jeg går tur med ...vi har jevngamle babyer som vi lufter sammen ;-)

- Omgås ellers også et par naboer med jevngamle unger som våre.

...ellers så går vi på idrettslag , fotball etc med barna, og der treffer vi jo mange andre foreldre som vi omgår litt med utenom.

- Og så treffer vi noen av kollegaene våre i fritiden også.

Skrevet

En masse fine mennesker! Familien min er gull verdt, mannen min sin også! Dessuten har jeg gode naboer, noe som for meg er veldig viktig fordi vi bor litt avsides til. Har endel venner også, mange av de kan jeg regne med ved behov, men som regel velger jeg å ikke regne med de, for alle har så mye å gjøre at det skal være veldig prekært om jeg benytter meg av deres tid til annet enn å besøke de og slå av en prat da selvfølgelig.

Skrevet

Ikke ei eneste venninne på 150 mil.

Har kirka vår,men ikke funnet nære venner der enda.

Mannen min har en god kamerat,så han kjenner jeg jo. Men ellers;null familie og venner.

(svigers,da...men svigermor og jeg driver ikke å renner ned dørene til hverdandre,for å si det sånn....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...