Gå til innhold

halsbrann.. ligger babyen høyt oppe da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

og presser på magesekken? er noen dager jeg er svært plaget med halsbrann, og noen dager ikke.. lurer på om det er fordi han ligger høyt oppe da? noen som vet?:) er 29+0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har ingenting med det å gjøre. Det er rett og slett fordi lukkemusklaturen er slappere når man er gravid. Det kan hjelpe å ha en pute ekstra under hodet når du ligger. Ellers kan det være greit å finne ut av hva du brenner av slik at du kan begrense disse matvarene! Lykke til:-)

Skrevet

Tablettene Gavison hjelper, samt å ikke spise for mye krydret mat og begrense kaffe...Dette gjelder spesielt på kveldstid.

Jeg hadde halsbrann en god stund, helt borte nå - er i uke 38

Skrevet

Jordmora mi spurte meg i går om jeg hadde mye halsbrann,og det har jeg.Grunnen til at hun spurte er fordi at snuppa mi enda sitter,og presser hodet oppover.

Skrevet

Jeg har en del halsbrann og jeg fikk beskjed på forrige kontroll at hodet hadde festet seg... skulle vel tro at babyen ikke ligger så høyt oppe da!

Hvor ille halsbrannen er varierer litt fra dag til dag, men den kommer så og si alltid når jeg legger meg uansett - så de siste ukene har jeg krøpet til korset og knasket Gaviscon... hjelper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...