Gjest Sekretøsa Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Det kom en søt liten gutt istad på døren, og spurte om jeg ville kjøpe kaker til inntekt for leirskolen dems... Javisst tenkte jeg, for jeg hadde jo hørt så mye godt om de kakene! 50kr boksen, pytt pytt, går jo til en god sak, og havreflarn er jo dyrt på butikken og.. tok 1 boks av hver.. Og nå sitter jeg her da, og angrer meg halvt ihjel på at jeg ikke kjøpte 20 bokser til! De er jo så knallgode!!!!!!!!! Går det ann og få tak i de noe sted????
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Han sokner sikkert til den samme barne/ungdomsskolen som det dere gjør så er du desperat nok så får du ta en telefon til skolen og spørre om du kan få kjøpe mer..... Hihi, da blir du sikkert dagens samtaleobjekt på skolen
allergibarn Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 De er KNALLgode :-) Her er det 9. klasse som selger de, for de skal reise med "de hvite bussene" til Polen når de går i 10. Kanskje det er det samme hos dere? Kontakt ungdomsskolen du, så er det sikkert noen som er villige til å selge mer. PS! morfars ett eller annet er også kjempegode... de smaker nesten kvikk-lunsj, bare enda bedre (mer sjokolade inni). Pakket en og en inni boksen. NAMMI....!!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Hehe, kanskje jeg må ringe skolen ja ) Her var det 6klasse som solgte fordi de skulle på leirskole. De kan igrunn dra hvor de vil, bare jeg får tak i et par til!!! Hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå