Tommage♀♂ Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg tenker litt på å ta det studie du tar, men kan du fortelle meg litt om opplegget? Er du flink til å tegnhe fra før, eller har du noe kurs i det også? Hvordan funker det å ta dette hjemme, føler du at du lærer like mye som om du hadde fått undervisning og sett ting med egne øyne? Hvis du gidder=)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Tar meg den frihet å svare jeg siden jeg tar samme kurset OG kjenner Vibeke Studiet er kjempe morsomt, men mye hardere enn hva man skulle tro. Vi har samme pensum som mi og andre private skoler som har interiørlinje, men det de har 3 år på å lære har vi max 2 år på, i tillegg til at vi må lese oss til alt selv. Lærerene er også FRYKTELIG pirkete og jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å få trekk fordi en line var 11 mm der den skulle vært 12 mm o.l. Så vanskelig er det, men veldig morro også. Litt tegneegenskaper er jo ok å ha, det er endel frihåndstegning i tillegg til linjaltegning..
Tommage♀♂ Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Hei, takker for svar! Tror jeg har spurt deg en gang før også, men har glemt hva svaret bel, hehe;) Hvor mange timer bruker du daglig sånn ca?
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Nå har jeg ikke tid hver dag lenger, men prøver å få inn 5 timer i uken kanskje jeg leser og tar til meg sånt stoff ganske fort, så det er tegningen som tar mest tid, klarer ikke konsentrere meg om gode løsninger så lenge Natalie er våken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå