Gå til innhold

Til dere som får jente!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei. Jeg venter ei jente nå og fikk jente sist og fosterlyden er litt forskjellig. Sist lå den på mellom 132-144, mens den nå ligger på 148-152...Hva ligger din på da? Spennende å ikke vite, sist var jeg og alle rundt meg overbevisst at det kom en liten gutt, pga magen min, men så kom det en stor jente istede:-) Nå har vi sett på ultralyd at det er en jente, så jeg har med kjole på sykehuset denne gangen, men vi vet jo aldri da..:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to gutter fra før og da har fosterlyden ligget på 140-145..nå har den vert oppe i 155 å helt nede i 132..blir helt forvirret...fosterlyden er det eneste sikre tegnet trodde jeg,men virker ikke sånn:)

er så nyskjerrig jeg holder på å gå på veggene..magen er helt annerledes enn tidligere.den er så "spiss",tidligere har den vert "bred"..det er en spennende tid vi har i møte:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjempespennende dette, magen min er skikkelig spiss den også, den står rett og slett rett ut, men navlen som prikken over i`en:-) De rund meg sier at de ikke ser at jeg er gravid hvis jeg snur ryggen til, men du store min så stor mage jeg har fremfor..hihi. Spennende å sjekke de ulike "tegnene" om de stemmer. Men heldigvis kke så lenge til babyen kommer nå da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fosterlyden har ligget på ca 140 hele svangerskapet, har termin 3.des og har de siste 2 undersøkelsene ligget på 150.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sa min jm også. Er for usikkert å si ut fra fosterlyden, da må den følges nøye gjennom hele svangerskapet og visstnok over lenger tid enn det de stort sett bruker på kontroll. Da sjekker de jo først og fremst at det er fosterlyd og at den er stabil =) I alle fall det jeg har blitt fortalt, men er selvfølgelig ingen ekspert, hehe ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fosterlyden har ligget på mellom 136 og 152. I følge legen min er dette ikke en indikator på kjønn så lenge man måler det så sjelden. Det kommer jo helt ann på hvordan babyen er når de måler - sover den er pulsen roligere enn om den er våkne og aktive (akkurat som med oss). Jeg fikk gutt forrige gang og hadde da en typisk guttemage (synes ikke bakfra). Synes egentlig ikke det er så stor forskjell denne gangen, så jeg er litt spent på om jordmor har sett riktig på UL. Har derfor ikke kjøpt noe rosa enda heller, så det blir mye nøytralt i starten....Får heller ta en tur ut etter fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det det som er "guttemage"?jeg har to gutter fra før,men er første gangen jeg har en sånn mage...bakfra ser jeg "normal" ut,men folk får sjokk når jeg snur meg:) vi har en spennende tid i møte...uansett kjønn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...