Gå til innhold

Fuckings halsbrann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg ikke orket å ta så mye gaviscon, nå har jeg irritasjon/småsår i spiserøret. Kun etter en dag! Skal jeg leve på gaviscon da aller? Nå gjør det vondt hver gang jeg svelger maten min. UHU! Og eg som kokte meg kakao og skulle kose meg.

Ja ja!

En klagesang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I KNOW!

Skulle kose meg med kakao i går kveld jeg også, det var ikke noe særlig...

Men nå kan jeg vel skylde meg selv litt da, for jeg har litt smådilla på mandariner... Ikke akkurat det beste nei.

Vel, det er vel bare noe vi må ta med på kjøpet:-)

Skrevet

he he, godt å se man ikke er alene!

Når det skal være sagt, jeg takler mye heller litt halsbrann enn den sinnsyke kvalmen i 1 tri:)

dessuten er det snart 3. tri og da suser det unna!!

Men fremover skal jeg ta Gaviscon iallefall!! He h eh e!

Skrevet

Hater halsbrann, men Gaviscon smaker skikkelig ekkelt. Så at noen anbefalte sånne Lovehearts sukkertøy, trodde det var bare tull, men de virker faktisk. Merkelig.

Skrevet

Jeg har hatt forferdelig halsbrann i mange uker nå. Eneste som har funket for meg er den Tine sjokolademelka med ei brun ku utenpå. Den er ganske tjukk og jeg syns ikke den er så god at jeg drikk den ellers men den hjelper i hvertfall!

Skrevet

Love hearts funker faktisk for meg også, så jeg lever på det for tiden. Har ellers funnet ut at jeg får halsbrann av - av alle ting - banan, og er mye bedre etter at jeg sluttet å spise det.

Skrevet

Jeg fikk et tips fra min bestemor sist jeg var gravid: mandler. Jeg knasket mandler dag som natt, de virker ikke over flere timer en akkurat der og da har de en virkning. Verdt å prøve!

Skrevet

morsomt å se at det er fler en meg som får halsbrann av banan, folk har ledd av meg pga det.. jeg spiser apelsin med melk til, drikker melk til alt det hjelper veldig, nå skal jeg jaggu kjøpe love godis å mandler :)

Skrevet

Thi hi, trodde jeg var super spesiell som fikk halsbrann av banan... Drikker Gaviscon for harde livet, men må nok passe meg ekstra for sterk mat likevel. Og så mye koseligere det hadde vært om Love Hearts hadde virket. Gaviscon er grusomt!!! Skal prøve Love Hearts den dag i dag.

Skrevet

Love Hearts funker ikke på meg:-(

Hadde de liggende overalt en stund, for jeg ville jo gjerne at de skulle funke... Endte opp med at sambo spiste de opp, hehe.

Jeg har kjøpt flytende Gaviscon nå, den er mye bedre å ta når man våkner på natta. Tablettene er skikkelig fæle å ta når alt man vil er å sove, setter seg fast i tennene og er forferdelige. Ikke akkurat snadder drikken heller, men mye bedre ja.

Drikker mye sjokomelk jeg også, men det er mest fordi det er så godt! Kjøper Q-melk jeg, den er best synes jeg. Men føler det hjelper litt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...