-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 så nettopp reklame for den på tv2, noen som har kjøpt eller "prøvd" slike????
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Vi har fått 3 stk av svigermor, så vi skal prøve på babyen Snuppa på 2 tok den ene i munnen men spyttet den raskt ut igjen. Hehe. Men hun er jo vant til en annen type Men sto på informasjonsbrosjyren at det kunne ta litt til for babyen å venne seg til den...
*sommerbris* Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 hm...Ja, dette lurer jeg også litt på... Er d noen som har prøvd ut disse og funnet ut at di funker bedre enn andre...? Synes d reklameres mye om disse smokene, men hører ikke om noen av mine venner som bruker di til babyene sine...hm
FØDEKLAR ks.20.12 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Heisann:) Jeg er selger for disse produktene:) Ortodent tannbørster og smokker. Det er først i september i år disse produktene har vært tilgjengelig i dagligvarebutikker. De har blitt solgt via nett og apotek tidligere, det er sikkert derfor det ikke er så mange som har brukt dem. Jeg venter en liten jente i januar og skal prøve ut smokkene, mest fordi de hindrer bittfeil som jeg selv fikk da jeg brukte smokk som liten. Håper det er mange som vil prøve dem nå som de er så tilgjengelige:) Lykke til
Frukten og To små Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Jeg har kjøpt vanlige smokker, men jeg er ganske bestemt at de kun skal brukes til "trøst" og ikke noe mer. Så her blir ikke det kryss-bitt emnet noe problem. Blir vel kun de første månedene han skal bruke smokk, og så slutter vi med den. Men skjømner problematikken rundt det, har selv hatt kryssbitt og brukt regulering grunnet dette(om smokk bruk var en vesentlig faktor til mitt kryssbitt, vet jeg ikke). Men om denne type smokk kan være med på å hindre dette bittet er det jo en genial smokk
Ladybug~N&E Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 den første smokken jeg prøvde til sønnen min var denne. ingen suksess for å si det sånn!! han bare dyttet til side og hadde den i munnvika. prøvde masse men han ville rett og slett ikke ta den. mulig den var litt stor for han for han var så liten. i tillegg er tungebåndet hans litt stramt så kanskje han ikke helt fikk tunga på plass i smokken. nå er han jo stor men pga stort sugebehov måtte jeg bare kjøpe andre smokker så det skipet har nok seilt nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå