Gjest Ut på tur Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg vet de ikke skal se tv, men hva med laptopen?
Gjest Ut på tur Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 jeg har hørt det kan skade øynene deres... skal vist egentlig ikke se tv før de er 3år
**My little Miss drama and I** Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 da ligger vell ikke vi så godt ann da... snuppa elsker å se tv på mårran ole brumm og elsker fotball av alle ting.. hun liker å dataen;-P.. ups... hehe hun er 6.mnd , har ikke hørt at tv kan skade da..
Twins i magen <3 Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Spurte hs om det med tv, for vårt lille knøtt på snart 5 mnd er så utrolig fascinert av tv'en. Masse farger og lyd... så hun sa at han kunne godt sitte med oss når vi så på tv, men ikke overdrive (type sette han foran tv'n for å se på osv). Så vil tro at dataskjermen går for det samme... gutten vår blir helt oppslukt hvis han ser den også, men jeg lar han kun se på den hvis jeg er nødt til å gjøre noe på den og han absolutt vil sitte i fanget. Men det er svært sjelden, da.
Én til Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Det var problemer med de gammeldagse tv'ene ja, men det er ikke farlig for de små å sitte foran de nye plasma/lcd-skjermene (mye mindre flimring og helt annen oppløsning på skjermen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå