Kjærringa mot strømmen Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Bare fordi pappa er borte på tirsdager blir det et fordømte leven! To barn som ikke vil sove, den ene plaprer og roper. Den andre hyler seg fra sans og samling. Hva har jeg gjort for å fortjene dette hver fordømte tirsdag? Legg dere til å sove, trollunger!!!!! Må bare få ut litt frustrasjon, før jeg igjen skal inn og stappe inn smokken og si sove nå lille engelen min. Sees i morgen. ( sukker søtt, og med stø på) Argh!!!!!!!!!!! sov!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Kanskje du trenger å være litt mer konsekvent.
Joda, jeg vet best! Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hvos det kun skjer når pappan er borte, er det kanskje på tide å gå i seg selv og finne ut hvorfor?
Kjærringa mot strømmen Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 ja selvsagt kun meg som er årsaken her. Denger barna før de legges.Merker det bare så himla godt når en er aleine. Klarer ikke akkurat være så forståelses full i over en time! Så trøtt at øya nesten detter igjen av seg selv, men sove? ånei du det er for pyser.
Kjærringa mot strømmen Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Da ga mamman opp og ga en trøste pupp. To timers skrik var mer enn nok. Ungen spiste som om hun ikke hadde fått mat på mange dager! Men hun fikk da vitligen masse mat før hun la seg, som vanlig.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Så da blir det nok det samme neste tirsdag også
Gjest Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Det er en naturlov. Den er er beslekta med loven om at bortreist partner=sjuk unge.
RundLurt? Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Kansje det blir lettere hvis du går med strømmen? kjenner til det der ja, medfødt syndrom d der!
Gjest Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Det er naturens iboende ondskap. Eventuelt Adams ultimate hevn over kvinnen, dersom du har mer sans for skapelsesteorien enn Darwin. Vesla her blir bare syk når far er i trygg forvaring på en eller annen oljeinstallasjon. I natt var det omgangssyke som stod på programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå