Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Hvilke farger kommer den i? (kanskje noen har en link??) Og hvilken farge syntes dere evt. er finest? (skal ønske til jul...)
Kondis som en murstein Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 http://www.stokke.com/ttproduct.asp?p=TrippTrapp&la=NO&na=NO&div=C Vi har svart vi, kjedelige vi se, hehe...
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Eg har turkis farge, og er godt fornøyd med den. Det finnes rød, lime,svart og flere ulike trefarger
Kaja_07 Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Vi skal og ønske.. cherry eller lime tror jeg... har ikke helt bestemt.
J`s mamma Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Kjøpte naturfarget selv om jeg helst ville ha cherry eller brun pga resten av interiøret, men tenkte på hakk og atter hakk som kommer når små barn slår med bestikk ol på den. De vises mindre på naturfarger enn farger.. Bare et lite tips;)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Anbefaler heller kiddo jeg da. Synes ikke noe om tripp trapp`en. Kiddo er penere og tar mindre plass, og lettere å flytte på sitteplaten og fotplaten enn på tripp trapp. Finnes i fler farger den også.
Guttemamman:-) Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Har svart...den er fin...men ALT synes så vanvittig godt på den!!!!!Må tørke av den tusen ganger om dagen he he
Gjest Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Vi har rød til jenten vår. Lillebror skal få hvit eller naturhvit (med blå og hvitstripet pute) til jul. Hvis de har de fargene enda, da.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Anbefaler du den fordi du synes den er penere enn tripp trapp? Jeg synes ikke den er noe fin.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Er kiddo-stolen av dårligere kvalitet? Lurer fordi jeg har ei venninne som kjøpte den og brukte den til begge barna, men etter 3-4 år var den ødelagt.. Den stolen vi har er 30 år gammel. Jeg fikk den da jeg var liten og brukte den lenge. Har også søsken som har brukt den etter meg. Så den er ihvertfall av veldig god kvalitet.. Siden vi har fått våre barn så tett regner jeg med at storebror trenger min stol lenge enda så vi regner med å kjøpe en til. Her blir det enten vanlig trehvit eller svart.
Kondis som en murstein Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Vet ikke noe om Kiddostolen, men Stokkestolen vi har, er etter meg og er da nærmere 30 år gammel den også. Og like fin ) 4. gangen den blir brukt nå!!
Mia_I Skrevet 7. november 2007 #13 Skrevet 7. november 2007 Noen som vet om noe sted Stokke-stolen finnes på salg? Synes den er dyr, men er vel en klassiker som sjelden selges billigere...
Gjest Skrevet 7. november 2007 #15 Skrevet 7. november 2007 www.stokke.com. google er en fin ting Vi har gammel tripptrappstol som jeg har brukt. I mørkbeiset treverk, syns den er flott jeg - natulig slitasje også! Har tenkt å kjøpe turkis babydel til den da, fantes ikke sånn da jeg brukte den
Gjest Skrevet 7. november 2007 #17 Skrevet 7. november 2007 jepp, klassiker. Virker som den ikke KAN gå i stykker, den er velbrukt for å si det sånn. Litt riper og hakk, men pyttpytt, er jo litt gøy å tenke på at jeg har laget de ripene for 25 år siden
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #18 Skrevet 7. november 2007 Har jo fått link for 100 år siden ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #20 Skrevet 7. november 2007 He he, ja......... Men Google er en fin ting ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå