Gå til innhold

Dere med bhg-barn, har dere skotørker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er lurt å ha....

Er det forskjell på skotørkerne på markedet?

Tenker da litt på brannsikkerhet og kvalitet ellers

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åff kårs, hadde ikke klart oss uten. ;o)

Vet ikke om det er mange forskjellige, vi har en Wilfa og det har enda ikke blitt brann her, den er godt brukt og gjør skoene tørre. Kan tørke 2 par i slengen.

Skrevet

Har ikke det, og føler egentlig ikke behov for det heller. Mini har et par støvler, ett par sherrox og ett par vintersko (som han veksler litt på nå). De setter alltid våte sko i tørkeskap i barnehagen, slik at han alltid har ett par tørre sko. Om vi skal på butikken hjemme, så bruker han vanlige joggesko o.l. Men selvsagt om dere føler behov for det, har plass til det, og finner noe som ikke er så dyrt, så er det sikkert kjekt. Mamma og pappa har på hytten, det er praktisk.. siden det er en lang myrete sti for å komme dit ;-)

Skrevet

Har ikke skotørker, men ett tørkeskap til klær skjenerelt og den er super å tørke skoa i.

Men har ellers klart meg uten slikt.

Skrevet

den har vi òg. Helt super. Kan tørke votter på den og. Men vår blir ikke varm, men den tørker skoene. er kald luft som kommer ut..

Skrevet

Vi ha både sånn varmehylle til å ha sko på, og skotørker. Vi bor i et kaldt hus, men en VELDIG kald gang. Godt for store og små med varme sko på morgenkvisten..

Skrevet

Ser for meg at det blir mange våte sko etterhvert ja, så vi får vel investere i en skotørker.

Google litt og finne ut hva som er på markedet. Den som ikke blir varm hørest veldig smart ut da.

Skrevet

Har også skotørker. Hender jo at andre sko enn vinterskoene blir våte også :-)

Bruker den mest om vinteren, super til votter også!

Wilfa sin jeg har tror jeg...

Skrevet

Jeg kjøpte et par sånne til å stappe inni på clas ohlson, tror de kostet en hundrings, jeg. Funker supert, plugg i veggen og stapp i skoene, og når man ikke bruker den, pakker man den vekk. Den der andre må man jo ha plass til på veggen eller noe!

Skrevet

Jeg har masse vegger så jeg tror jeg vil ha en slik standar som man henger på veggen.

Men de er sikkert bra de du har også :)

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

har ikke, men ønsker meg det.. lei av og tørke sko i flere dager..

Skrevet

Har skotørker ja. Har ikkje fått hengt den opp etter eg flytta, men nå begynner vottesesongen snart. Mine bruker stort sett strikka ullvotter, og da er den eit must.

Tørker sko, votter og faktisk bein/ armer på dresser også.

Og veldig kjekt om det kommer besøk, og ungene er ute og blir våte. Ikkje gøy å reise heim fra besøk med våte sko.

Skrevet

ja det har vi og den er super. Vi har den fra wilfa med fire slike luft-slangegreier på. Bruker den minst like mye til votter som til sko. Da minstejenta var under 1 år og skulle ønske julegaver til henne - ønsket vi en slik for hun fikk jo nok klær og leker likevel.

Skrevet

nei,jeg snur skoa oppned en halv time og pakker masse avispapir i..

tørker fort da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...