Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg har blødning nå, og lurer på hva som kan være grunnen til det. Jeg har gått på ppiller siden mars, og har hatt mensen jevnlig siden jeg begynte med de, uten noen mellomblødninger. Nå er det 2 uker siden jeg hadde mensen. For to dager siden hadde jeg mørk utflod, men ingenting i går. I dag hadde jeg mørk utflod på morgenen, og nå i ettermiddag var det blod. Hva kan det være? Fint hvis noen kan legge denne ut på skravle for meg også.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hadde jo mensen for to uker siden, så tror ikke det.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 oki, da må du nesten bare vente 14 dager å se om det kommer en blødning da.. jeg hadde blødninger imellom mensen mens jeg gikk på de, og jeg var gravid.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Hva annet kan det være? Kan noen legge denne på skravle for meg, please?
shayan_jente_04.04. Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Hei! Nå er den lagt ut på skravle! Vel , høres jo ut som om du kanskje er gravid igjen , eller at det bare er resterende blod som kommer , i å med at det er mørkebrundt......, men kan ikke du ringe til legen din og høre da? eller ta en graviditetstest..... det er sikkertg ikke noe farlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå