Granny Weatherwax Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg har et spørsmål om bivirkninger som jeg håper mange kan svare på. Jeg fødte nr. to for ti uker siden, og fikk satt inn hormonspiral for tre uker siden. Alt har gått fint, fødsel, etterkontroll og alt det der, men for tre dager siden fikk jeg lett feber og magekramper. Jeg trodde først det var omgangssyken, men det har ikke gått over i noe mer, så nå mistenker jeg spiralen. Magekrampene kjenner ut som veldig lette rier, og kommer med ujevne mellomrom gjennom hele dagen. Jeg ringte til legen i dag, men han har ferie, og jeg syter med å ringe legevakten i tilfelle det ikke er noe. Er det noen av dere som har hatt noe lignende? Eller har hørt om dette før? Er litt bekymret, kan det være at kroppen reagerer på spiralen? Har aldri hatt problemer med p-piller.
RundLurt? Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 du skal kontakte legen hvis du får feber etter å ha satt inn spiralen sto d i pakningsvedlegget, og ja jeg har blødd i ett år nesten etter å ha få satt inn, og hatt mye smerter, så nå skal jeg få den fjernet!! Ring legevakta du
meg & to små vampyrer Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Ja, du skal ringe legevakt om magesmerter som er kraftige. Rieaktige smerter må vel sies å være kraftige!? Ring ! Ring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå