Willemo Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Og så må du fortelle hvordan det var når du kommer tilbake! Jeg vil og til Afrika, men mannen min tror det er farlig der, og gjør seg vanskelig..
prekæs Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Spør forsiktig... Jeg vil også til Afrika. Hvor drar jeg hvis jeg ikke vil ha "svenska kjøttbullar"? Kenya, kanskje.. eller Marokko?
Willemo Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 Da jeg var i Gibraltar fikk vi høre at Marokko ikke var så greit å dra med mindre barn... Jeg tenker mer på Egypt.. Eller Kenya.
lilja70 Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Har vært i Tunisia, og kan anbefale det, om man har grep om selgere. Hadde veldig lyst til Kenya og Tanzania, men det ble over dobbelt så dyrt, når vi er 6 pers. Har også en mann som tror Afrika er nifse greier, men han ... får bare makke seg av gårde, Denne gangen er det min tur å bestemme. Svaret: Gambia og Senegal. Sol, hotell, safari, pakketur med Ving, som jeg kan anbefale siden vi reiser med små barn. Ellers, når jeg reiser med voksne og ungdommer, er jeg tilhenger av å ta fly, og så ta det derfra. Med små barn er det en helt annen verden vi snakker om.
Willemo Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Hørtes spennende ut. Er enig i at det krever litt mer standard og struktur når en drar med unger. Før dro vi på mange rare turer, og overlevde selv om vi ikke bodde på femstjerners, drar en med småbarn må en planlegge og tenke litt anderledes. Har du vært i Gambia med ungene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå