Gå til innhold

:( var hos jordmor/lege idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått opp 7gram på 6 uker :S er i uke 37 og gutten min er i seteleie.. likte ikke den nyheten i det hele tatt siden jeg ikke har lyst på KS. Jeg har fått time til ny UL for å være sikker men de hadde ikke noe ledig før 15/11. Hvis jeg føler noe type tegn til fødsel må jeg ringe til sykehuset og rushe ned dit på vurdering... Uff trodde alt var kjempe bra men som jeg skrev oppe har jeg bare gått opp 7gram!! og jeg som var sikker på 3kg minst.... Vet det ikke er kjempe alvorlig men bekymret uansett :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten din har nok lagt på seg selv om du ikke har gjort det, hvis ikke hadde de sett d på målene dine hvis d var noen avik som gir grunn til bekymring, snakket selv m jordmor i dag og så lenge man er innefor den grønne streken så var d ingen grunn til bekymring.. og han kan snu seg og legge seg m hodet i bekkenet enda, de kommer jo rundt +- 14 dager rundt termin..

men skjønner selvsagt at du r bekymret, vi har nok blitt noen skikkelige hønemorer :-)

Skrevet

hei ;) babyen tar det den trenger av næring den , av kroppen din , så den lider ikke av at du bare har gått opp 7 gram;)....

Og keisersnitt trenger du da ikke ta.Gutten min kom med det ene benet ut først han , det kjente jeg ja, men tok ikke keisersnitt fordet, jeg ville føde naturlig jeg , så be om epidural, så går det så fint atte,

Prøv å stå i den stillingen som katter står i når de skyter rygg, da er det lettere for babyen å snu seg, ;) ser på birth stories på reality tv kl 19.50 hver dag, nyttige tips der;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...