Gå til innhold

Det irriterer meg å se store unger, dvs. over 2 år sitte i vogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 2 år er vel de fleste i stand til å gå selv! Iallefall har min vært det. Har sett unger opptil 4 år som sitter i vogn som en baby! Ikke rart de blir sløve og feite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig og teit å irritere seg over, skal man langt bør man ha vogn. Små to åringer blir fort slitne. Vet ikke hvor langt barna dine er vant til å gå, men vi går lengere turer hjerne 5 til 10 kilo meter. Ikke mange 2 åringer som orker det.

Skrevet

Men jeg tenker på kjøpesenter og sånn.. Der klarer de vel å gå selv? Kansje litt teit og irritere seg over ja..

Skrevet

De greier helt klart å gå selv, men hvor blir de av? Hah, det har du ikke tenkt på!

Skrevet

Ja det synes jeg. Jeg har to barn, en på snart 3 år og en på 7 måneder.

Hvis jeg er alene synes jeg det er greit å ha dem i vogna så jeg slipper å løpe etter største mann. Han får selvsagt gå litt også,men det er sannelig ikke lett å handle med to små alene.

Var å handlet på Rema for noen dager siden og mannen bak kassa sa, du har mye å holde styr på (største mann var da uten vogn) hvor kommer pappaen inn i bildet??

Forstår godt at folk bruker vogn, ikke lett å prøve en bukse med en løpene to åring i butikken.

Skrevet

Husk at det kan ligge sykdom til grunn for at "store" barn sitter i vogn. Personlig synes jeg ikke en 2 åring er for stor til å sitte i vogn uansett.

Skrevet

Min lille snupp skal bare våge å vokse utav vognen sin! Jeg tror faktisk jeg skal trille henne til første skoledag, i den fantastiske rosa OTH vogna mi.

Skrevet

Jeg skal pröve å selge den turkise Buzzen min nå. Passer ikke helt inn i de nye omgivelsene.

Skrevet

Problemet er, slik jeg ser det, ikke toåringer som sitter i vogn, men mangel på foreldre til å trille vognen...da mener jeg på tur...i skauen...for der er det verken foreldre eller barnevogner, dessverre. Ikke så mange andre steder heller. Hvis jeg ser bort fra kjøpesentere.

Skrevet

Det vil jeg tro... Syns jeg ser den stående utforbi den rødmalte stuen, sammen med elgene.

Skrevet

At du irriterer deg over noe sånt sier antakelig noe om hvor du "går tur" hen.

Skrevet

Her har det snödd i hele dag. *lurer på om det kommer bröytebil i morgen tidlig*

Skrevet

Ja, det er mangt man kan irritere seg over.

Jeg, for eksempel, irriterer meg over dustete bedrevitere som ikke har snøring på hva de uttaler seg om.

Get a life!!!

Skrevet

Heh...jeg har tvillingvogn til mine, en 1-åring og en 2-åring, der reimer jeg dem fast når vi er på handletur, så slipper jeg at de løper i hver sin retning når jeg snur ryggen til..!

Skrevet

Haha... fint, for da klarer jeg å irritere deg :o)

Jenta vår har passert tre år og sitter ofte i vogna fra barnehagen og hjem..... Skikkelig fælt er det... og så feit hun blir av det....hehehehehehe..... Veeeeel ;o)

Skrevet

Vi bruker vår i skogen også vi, tenk så feite de blir av det, og tenk så feit jeg blir av det... Tenker den vogna skal få bli i familien et par sesonger til jeg. Skikkelig irriterende!

Skrevet

Da blir du irritert når du treffer meg til og fra barnehagen. Men jeg har ikke tid til å bruke en time hver vei når vi skal gå i barnehagen - syns jeg står tidlig nok opp som det er. I tillegg har jeg to andre unger som skal hjem i fornuftig tid på ettermiddagen - og da ofrer vi minstens spasertur gitt. Av og til bærer jeg han i bæremeis - det er kanskje enda verre det??

Kan jeg spørre om du kanskje kjører ungen din i barnehagen?? For det gjør ikke jeg - og om ungen ikke får mosjon så får i alle fall den feite ræva mi det. Og miljøet sparer jeg også ;-)

Skrevet

Sånn blir meningene til de som ikke har pult nok og ikke har fått flere enn et barn.

Kom tilbake når du har flere barn å ta deg av!

Skrevet

Joda det synes nok dere foreldre som aldri tar barna deres med ut på turer...hm

...Dere som bare kjører fra sted til sted, så lenge dere skal lenger bort enn hagen deres. Kan vedde på at deres barn er barn som vokser opp på lekerommet på treningsstudioet, hvor du trener flere ganger i uka.

HAR DU TATT 2 ÅRINGEN DIN MED UT PÅ LANGTUR, OG HAN/HUN HAR GÅTT LENGER ENN EN TIME UTEN Å SUTRE?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...