Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 I vinterposen er det tre hulll til vognselen. Et hull mellom bena og to oppe ved armene. Men kan jeg da bruke denne selen til vinterposen: en slik sele som man tar armene gjennom og så fester selene i en lås som er mellom bena? Jeg får det til at jeg da mangler to hull. De løkkene armene skal gjennom - trenger ikke de to hull? Det blir jo nesten som en ryggsekk. Et hull opp i skulderhøyde og et under armen. Jeg har aldri sett poser med 5 hull. Finnes det? Håper noen egentlig forstår hve jeg mener:)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 dunposene til oderwalden ( eller hva den heter igjen) har fem hull hvertfall..... to oppe til dem som skal over skuldrene, to til den som skal over magen og en mellom bena..... var det sånn du mente gentlig? om det finnes en pose med fem hull?
mayaya Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Vi har dunpose fra O selv, den er med 3 hull. Men på vogna, som er 5punkts, så kan man fint koble av et punkt på hver side og bruke den som 3punkts :-)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Takk for svar! Lurte vel egentlig bare på om jeg skulle bruke armløkken i det ene hullet, men når du sier at det finnes poser med 5hull så må jeg nok kjøpe ny sele.
mayaya Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 har du prøvd å se om du kan bruke den du har som 3punkts?
Kondis som en murstein Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Ticket to heaven-posen vår har 5 hull...
Gjest Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 dunposen fra O med bamse inni har fem altså.. har den jeg også eller mie har den.......
Gjest Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Skal sjekke. Takk for tips! Trodde ikke at man kunne gjøre om en 5punkt om til 3punkt. Supert om det går ann:)
mayaya Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Hehe... Jeg har dunpose MED bamse med 3 hull :-D
Ingen_nick_ledig Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Dunposen fra Odenwalder (den med bamse inni) har tre hull, i tillegg til at det er meningen at en skal lage hull der som ørene er. Kanskje det er en sånn du har??
chill+enda en til Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Vi har skinnpose med 5 hull. Har Quinny Freestyle.
mayaya Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Det vet jeg faktisk ikke, har ikke sett posen ennå. Er en annen dibber med samme vogn som har kjøpt lik pose til meg og seg. Hun sier det er 3 hull, men at det ikke er noe problem. Hehehe
Gjest Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 i dunposen fra o, så er dte da hull bak ørene ( kanksje det var noe man måtte klippe opp selv, men det er meningen at man skal det..... er sydd i rundt, var damen i butikken osm sa det)., så er dte to lenger nede, og en enda lenger nede som skal mellom bena:) 2+2+1 = 5:)
Gjest mphs Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Du kan lage to hull selv ved å sy knappehullsøm i riktig lengde først og sprette opp etterpå.
mayaya Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 Himmel og bananer, det skal jeg jammen sende henne en sms om! :-D Jeg får ikke se den før om noen uker jeg :-)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #16 Skrevet 6. november 2007 gjør det:) er hvertfall to av hullene man kanksje må klippe opp selv;) veldig greit , så sklir ikke posen ned/ut av vognen:)
mayaya Skrevet 6. november 2007 #17 Skrevet 6. november 2007 dersom det er sying inn i bildet så utgår det iallefall for min del :-p men som sagt, på vogna vår kan vi fint bruke selen som 3punkts. det gjør jeg nå også, med bilstolpose oppi.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #18 Skrevet 6. november 2007 tror det med sying var sånn generelt.... på O posen så er det ferdig sydd, så du evt bare må klippe opp de siste to hullene:) men klarer du deg fint med tre seler så er jo det greit også min er en liten mark oppi posen hvis hun er for trøtt når blir lagt, så der må det seler på ja, ellers sklir hun ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå