kokosyklus Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg har kjøpt meg en egen huskebok, jeg har så sinnsykt mange ting å huske på for tiden. I går gikk jeg og hentet boka i veska for å skrive ned noe jeg kom på jeg skulle gjøre i dag. Da jeg satte meg for å skrive det ned, hadde glemt hva det var jeg skulle skrive! Men nå har jeg rotet bort huskeboka mi..........
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Hehehe, ja kjenner meg igjen ja!!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hehe ja,jobbe ri hjemmesykepleien på ei lita bygd,så veiene dit jeg skal kan jeg utenat,MEN klarer like vel å begynne å kjøre en annen vei,elr til feil pasient osv...så sikker på jeg kjører på 1 mil ekstra om dag pga feilkjøringa.BLIR oppgitt jah,sitter jo der i min egen lille verden.
HelenFlores Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 *Ler* Dette er jo egentlig en ganske morsom del av svangerskapet synes jeg. Ler av meg selv hver eneste dag fordi jeg er så surrete! he he. Det skumle er at jeg har gjort ting som å glemme å slå inn ett par sko på jobben verdt over 1000kr, bare puttet de i en pose og gav de til kunden. Kunden gav heldigvis beskjed, noe forfjamset!! he he... Med en annen glemte jeg å ta skoen jeg nettopp hadde hentet ut av esken, så jeg gav kunden kun høyreskoen.. Litt flaut ja. Den gangen og var kunden heldigvis oppmerksom;) Flere? Vi kan trenge en god latter;)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Jeg for min del har helt glemt å vanne plantene mine, så nå er alle døde.. Fant ut at jeg skal vente hverfall ett år før jeg kjøper nye, eller bare kjøpe meg kunstige, hehe.. Har forresten funnet ut at avtalefunksjonen på mobilen er en bra ting, jeg bare skriver inn det jeg må huske der og når telefonen skal gi meg beskjed om det.. Mye lettere å huske avtaler og sånn da, for jeg hadde garantert glemt å se i ei avtalebok, men mobilen bruker jeg ofte..
Mammahjertet Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 JA! Jeg surrer hele tiden. Blir gal. Hadde helt glemt at *ammetåka* tar til allerede mans man er gravid... Og jeg som såvidt hadde klart å komme meg siden sist og han er to år..... Tre dager på rad har jeg nå kjørt fra henoldsvis barnehagesekken, matpakken, og utedressen til lillegutten... Blir jo ikke noe særlig flau når jeg kommer tredje dagen på rad og har glemt viktige ting hjemme.... Lurer på hva de tenker at jeg skal klare når jeg får to...
Knotten2 Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Jeg har blitt helt håpløs. Har alltid vært den som har husket "alt", men nå virker jeg ikke lenger iflg sambo. Glemmer små og store ting hele tiden - men jeg mister også oversikten over hvilken dag det er. På mandag morgen var jeg skikkelig irritert på sambo når vekkerklokka hans ringte. Han fikk min klare mening om hvilken idiot han var som hadde på klokka på en søndag. Stakkar, han skjønte jo ingenting - og jeg følte meg egentlig litt dum da jeg skjønte at det var mandag. Men, må jo bare le av det da!
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 jeg er også blitt svært glemsk og surrete!!!!!!! f.eks var jeg hos ei venninne som har en sønn på 4 mnd. jeg skulle til badet hennes og hun forklarte men da surra jeg VELDIG med høyre og venstre!!! hihihihi er det mulig!!!!!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 hehe..... Hørt om svangerskapståka?? hehe... Jeg er skrekkelig hardt ramma ihvertfall!!! mohaha!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Artig å se at det er fler, og det ikke er jeg som begynner å bli smårar.. Er helt i tåka om dagen, og det eneste som har reddet meg fra mer eller mindre pinlige situasjoner har vel vært avtale funksjonen på tlf.. Værre var det selvfølgelig når mobilen var til rep. ei uke.. Jeg glemte tilogmed å gå på jobb..
Tonje,kristine Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 hehehe:) dette er som å høre om meg selv, glemmer ting hele tida.Og har til og med havnet på feil buss på vei til jobb, takk og lov at jeg oppdaget det. Kom ikke mer en 10min for sent, men litt flaut å si grunnlaget hvorfor jeg ble forsinket:) Denne er bare fler av mange episoder som har skjedd i løpet av mine snart 22 uker som gravid, og hjelp det blir vel lenge til jeg kommer til meg selv igjen:) hehehe
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 Hehe...ja, jeg surrer så fælt at jeg faktisk er redd jeg kommer til å gjøre noe skikkelig galt snart. Jeg glemmer og overser mye, og håper bare dette slipper å gå så "langt" at det blir til konsekvens for meg selv eller andre. Forrige svangerskap var jeg også forferdelig surrete... Vanligvis så kjører jeg forsvarlig og er våken i trafikken. Bryter ingen regler, evt. bare farta innimellom... ;P Men en dag skulle gravide meg ut å kjøre igjen. Jeg kommer til et kryss hvor jeg har vikeplikt for biler fra både høyre og venstre. Jeg stopper opp, og kikker etter om det er klart -sånn som jeg alltid gjør. Fra venstre er det klart, og fra høyre kommer det en liten lastebil langt baki der, men den har jeg god tid til å komme ut foran... Jeg kjører ut i krysset, og svinger for å følge veien mot venstre. Akkurat da TUTER det i sida på meg, og jeg skvetter til! Til min store forbauselse og engstelse ser jeg at det er en bil jeg kjørte inn rett foran, som nesten holdt på å kræsje i meg! -Og ikke nok med at dette er en bil jeg ikke har sett, det er i tillegg en POLITIBIL!!!!!! Krise.... :/ Og sirenene må de jo selvfølgelig slå på, som om ikke jeg uten dem ville skjønt at jeg måtte stoppe for en prat... Skikkelig ydmykende! Jeg kjører inn på neste buss-lomme, og har et hamrende hjerte langt oppi halsen. Etter en lang prat på utstilling for hele morgenrush-trafikken og etter mye fortvilelse fra min side, får jeg en saftig bot på 5200kr...! Så sånn gikk det.... Utrolig flaut å ikke se politibilen, skjønner ikke at det går an engang! Men sånne ting er det da som kan skje når jeg er gravid og surrete i hodet. Under det første svangerskapet fikk jeg faktisk flere parkeringsboter også. -Har aldri fått det hverken før eller etter, jeg husker jo selvfølgelig å betale når jeg parkerer steder med p-automat! Men under graviditeten følger tydeligvis ikke hjernen helt med.... Nå er jeg i uke 14, og merker jeg surrer endel sånn gravid-surr allerede, men det har hedligvis ikke vært noen viktige ting jeg har surret med eller glemt ennå. -Håper jeg slipper unna med små-surring denne gangen!
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 Denne uka har vært helt ekstrem for meg..Glemmer alt og alle jeg...Sjefen på jobben er jo helt fra seg for jeg surrer så mye... hehehe... Så ja du er ikke alene...Lurer på hvor ille jeg kommer til å bli..:er jo bare 23+0...
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 er det noen som vet hvorfor vi mister all sans for balanse og hukommelse under graviditeten???? jeg og er blitt helt ekstrem....glemmer å fylle timelister og skriver avtalene feil i boka NÅR jeg prater med folk og sånn,river ned alt som er og... det er jo egentlig ganske teit og det er vel egentlig ikke noe grunn till at vi skal bli sånn er det det...?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 Jeg som ALDRI har fått en eneste purring på regninger har fått 3 stk på 2 dager no..... Artig ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå