hope4bebis Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg har IKM på torsdag...altså 1 og en halv dag til. Jeg testet i dag og den var blendhvit..!! Tenker da at det ikke klaffet i denne perioden heller. Er dette normalt? Kan jeg allikevel teste positivt på torsdag? Livmortappen er høyt plassert og vanskelig å nå, men jeg vet ikke helt når den kommer ned før en mens, men den skal vel være lavt plassert før og under mens. Noen som vet? Lurer også på om det er farlig å ta solarium npr man prøver å bli gravid... kan dette skade sjansene for å blir gravid eller eventuelt embryoet hvis man nå er så heldig at ting har klaffet?? Har litt lyst og få litt lys og varme på kroppen her i mørket og regnet. Takk for at du gadd og lese ned hit og det ble visst litt mer enn to spørsmål.....
Meg, J & L Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg testet ikke positivt før 4dager etterpå.. Tror det er svært få som kan se det før IKM..Ikke mist håpet på det!!! Test deg heller på lørdag!! Solarium har vel vert veldig omdiskutert... Jeg droppet det bare for å være sikker..Men det er vel ingen som kan bevise noe hverken for eller imot tror jeg.
Meg, J & L Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Når det gjelder livmortapp må du nesten bli kjent med din egen tapp..Før logg, så vet du neste gang dersom du ikke er heldig denne gangen! Jeg talte hvor langt oppe/nede den lå ved å telle ledd på fingeren.. Vet ikke om du har sett på: http://www.pernille.info/ Lykke til!!
hope4bebis Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Takk for gode svar bolla og bølla... jeg har sett litt på den siden... god info det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå