Gå til innhold

Uæh! Hvilken vogn skal vi velge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig sett ut oss en Emmaljunga Edge Duo. Mine foreldre skal kjøpe vognen til oss, men de synes den ble for dyr... Det er vi egentlig enige i...

Så nå sitter vi og ser på Quinny Freestyle 3XL m/hardbag og Quinny Speedi m/hardbag. Synes begge vognene er like fine jeg...

Er det noen som har en av disse vognene og kan fortelle meg hva de synes om den, og hvorfor de valgte akkurat den vogna?

Vi bor ikke i byen, men jeg vet ikke hvor mye det har å si når det gjelder disse vognene? (Siden det er bare et fremhjul)

Hvis det er noen som har andre typer vogner de synes er bedre, så tar jeg gjerne i mot tips!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vogner m 3 hjul er helt supre, har prøvd begge deler... framfor Quinny så ville jeg ha valgt TFK... baggene til Quinny er mindre og blir da ikke så god plass til en vinterbaby m pose..

kalesjen på de vognene er også litt annerledes de går ikke så langt "fram" så de er ikke like lune..

ble selv anb tfk når jeg var på barnas hus, framfor Quinny..

så vi har kjøpt enn sånn brukt, den er veldig lett, lett og slå sammen og tar utrolig liten plass..

Skrevet

Takk for tipset!=) Skal å se på vognene i butikken i morgen, så da får jeg sammenligne litt da!=) Greit med god plass i bagen også, når Lillegutt kommer i januar og må ha pose og greier!=)

Skrevet

Ta også en titt på Teutonia Spirit med tre hjul, vi gleder oss til å ta vår i bruk. Utrolig lett å manøvrere, lett i vekt og tar ikke voldsomt mye plass i bagasjerommet. Vi kjøpte med soft bag. Litt lunere, synes jeg. Ikke så ille pris heller. Kjøpte den på tilbud på Reflex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...