bæstevænnen Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 jeg har alltid hørt at alle babyer skal sove på rygg. mn da jeg var på sykehuset,la de gullet mitt på siden fra første stund,uten at jeg tenkte på å spørre om dette. nå vil han bare sove på siden,våkner og begynner gråte dersom jeg legger han på rygg. (han er 4 uker) er det farlig om jeg lar han ligge på siden eller? ligger alle deres babyer bare på rygg?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 gutten min er 5,5 mnd nå, men han har hele tiden ligget på rygg eller på siden. Kun når han har lagt seg på magen har jeg snudd han
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hun ligger bare på ryggen nå, men de første ukene før refleksene var forsvunnet rullet hun alltid automatisk over på siden når jeg la henne ned, jeg prøvde iherdig å legge henne på rygg men hun ville ikke. Det gikk over etter noen uker. Det er ikke så farlig om han sover på siden, bare pass på at han ikke kan tippe over til magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå