Guttemamma til tusen :) Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg forbinder: -Bente med tre skjønne jenter med hemmelig venn -Northernlights med Amerika.. og at hun virker klok;o) -Oktavistar med 8!!! barn -Mami87 &nydelige natalie med ei moderne oslo"berte" (forstå meg rett:o) -Mammaaaaaa med bakovervendt bilsete ja... de var de jeg kom på til nå) hvem har dere lagt merke til, og hvorfor??
MissAntrop Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg forbinder: Northernlights med USA Expat med amming. Ellie ett-eller-annet med skoleoppgaver
Northernlights Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Bente med 3 skjønne: STOOOORT HJERTE som vet å glede andre! Expat:ammeeksperten på dib.Alltid gode råd. Pila: Dame som ærlig står for alt hun mener. mayaya:Fast pratevenn etter at ungene har lagt seg (takk =)) Trønder! oktaviastar:hjemmefødlser,skoleverket og 8 barn.Flink og effektiv dame! (blir litt matt jeg,da...hadde aldri klart det du klarer!) Rusketuska: Hun tror jeg er et samvittighetsmenneske til tusen.Stor omtanke for andre. Irismor: Samme som rusketuska. Pøbern og je: Begge beina godt plantet på bakken!Jordnær dame,tror jeg. Cat.68: Dame med mange jern i ilden. Føler smerten din i mye. Newton og Prinsessen; quiz,quiz,quiz og enda en quiz....hehe Mammaen til G og A:Nabo, nesten! =o) Mom2Two; dame med meningers mot! Koselig til tusen,og har verdens beste klemmer å gi bort. .....mange flere assosiasjoner, men de jeg kom på akkurat nå.
pøber´n & je Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Yes. Godt at ting begynner å gå i glemmeboken ja.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Pøber´n & je: trekker tenner selv He he...
Dronningen! Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 *Grøss* Det kommer jeg aldri til å glemme Pøber`n
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Riga med slengbukser Expat = "expert" - er det noe den dama ikke kan noe om? *Rutleutt* med ladycomp ;o) Blondt hår og fancy vogn :oD Monajenten; søm og sang blåbærøyne; må ha barn med nydelige, mørke øyne av en eller annen grunn - har vært meninga å spørre hvor nicket kommer fra ) Northernlights; veloverveid Mami87 - akkurat nå; huskjøp, men virker fornuftig og lett å like Mom2Two og Spetakkel; litt skarpe i kantene av og til men bedre og bedre likt, nettopp pga evnen til å snakke rett ut ) Libido; libero - vet ikke helt hvorfor. Ja og jobb ;o) Ikke lenger så hotte Charlotte - unner ingen den situasjonen hun brått befant seg i, og jeg tenker mye på henne og håper ting faller på plass... *løvinne* - "hm, dame på dib uten barn utenfor magen?" - men veldig koselig, og nå har jo babyen hoppet ut også ) Twin- og Tøysetipp; definisjonen på et godt og varmt søsterforhold - og vennlige og rause overfor medmennesker generelt ...var det jeg kom på i farta...
*Rutletutt* Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 He, he - Yaddaline....men det er babycomp da;o)))
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Hehe, litt usikker der, en "comp" var det i alle fall )
Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2007 åja, sant det.. jeg forbider også hotte charlotte med den vonde situasjonen med x`en!! og monajenten med alle de fine sangene:o) og chanzei med ei ung jente med en kjempe søt gutt:o) og henne som spår.. hva heter hun igjen??
Guttemamma til tusen :) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2007 sjaman var det ja:o)' og deg kine forbinder jeg med ei jente som gir litt f** i hva forlk synes om deg (ihverfall her inne), liker innleggene dine jeg..du sier det de andre ikke tør:o)
☆Anonymia☆ Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 hhohooho så fint sagt :DD prøver mitt beste vet du..
Northernlights Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 Haha,trodde du at DET skulle bli glemt noensinne? ;o) Men det er jo bare en liten del av deg,så jeg tok ikke med den "tanntråden". Skal jeg dytte den,kanskje?? hihi
pøber´n & je Skrevet 8. november 2007 #15 Skrevet 8. november 2007 Takk som byr, men nei takk. Men det innlegget blir vel snart slettet når de tar opprydding inne her. Så da kan du bare true så mye du vil.
Northernlights Skrevet 8. november 2007 #16 Skrevet 8. november 2007 Kan ta kopi=o) Nei,skal ikke nevne det mer,jeg =o) Æresord!
pøber´n & je Skrevet 8. november 2007 #17 Skrevet 8. november 2007 Hehe. Det har du sagt før. Ikke det at det gjør så mye heller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå