-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 pakker man bare smokkene og flaskene (alle delene??) i vann og lar dem koke? hvor lenge? ærsj, helt grønn jeg=)
**geisha**06♥08 Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jepp, la de koke i ca 5 min... Så blir det bra:)
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jepp, kok de i ca 5 minutter. Det er også greit å vaske flaskene og rense innimellom på smokkene en gang i ny og ne. Vet at rundt på smokken legger det seg fort mye lo og hår og sånt, og i flaskene legger det seg et sånt fettlag som ikke går bort bare ved at man koker den. -Men la kokingen være det siste du gjør, ikke omvendt
klumpen og gullet Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Koker man for hver gang? Ikke oppvaskmaskin?
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Der vet jeg at vi tenker ganske så forskjellig... Men jeg synes det var greit å koke de, ikke noe mere styrete enn oppvaskmaskin, også er du sikrere et rent og sterilt resultat. Jeg kokte flaskene i alle fall det første halvåret -holdt vel på lenger enn det og... Men etterhvert som tulla ble større, følte jeg det var greit å putte de i oppvaskmaskinen eller vaske de for hånd.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 6. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2007 takk for svar jenter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå