Skurvelurven Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Det var kjempekoselig. Håper det blir flere treff snart:)
Nina & gogutten Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 hei, ja de var kjempekoselig, kommer gjerne på neste treff og... vi blev ikke så lenge da, men hyggelig var det... c",)
Kosel Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 jupp- hyggelig var det:) Vi har vel lovet anele & anoscha et treff i Ski neste gang:) så prøve å få til det om et par tre ukers tid eller no.. c",)
Nina & gogutten Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 ja det er vi meg på... finnes det noen bra restauranter der,,, hihi tenker på vis noen har en liten lekehjørne eller nåt,,, =)
Skurvelurven Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 Ja du må gjerne komme med forslag:)
Anele&Solstråla Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 HMM...eGON i SKi har lekehjørnet:) så da kan vi jo treffes der...Om et par uker ja:) Kjempekoselig å se "gamle" og nye fjes! Nå sover tulla mi- har hatt en del mageknip i dag:(
Kosel Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 lovet alene pappa (nicket) at vi skal ta et treff litt mer på kveldstid en gang og slik at han og guttungen kan være med. Om det blir np, eller neste gang når vi er er i Lillestrøm...
Skurvelurven Skrevet 7. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2007 ja det går jo greit å møtes på kvelden så lenge vi får den innerste avdelingen. Da forstyrrer vi ikke de andre middagsgjestene med barneskrik og skrål:)
Hidjey Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 åh! Har det vært treff uten at jeg har fått det med meg? grrrr!!
¤ my precious ¤ Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Ja, takk for sist, jenter! :-) Jeg er med neste gang også, vet dere. Dette er jo riktig koselig :-) Vi ses om ikke så alt for lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå