Dronningen! Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Er så trøtt og lei kaldt vær.... Hvor ble det av sommeren? Noen skylder oss litt varme og sol, men hvem skal jeg kreve å få det av?
KaMa Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Du kan vel kreve det av hvem som helst, men om du får noe.. Ja, det er jo en annen sak.. Men finner du noen som leverer så må du sende vedkommende videre til meg. Begynner å bli en anelse drittlei her også..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Ta det fra negrene. De har så mye sol.
Cat.68 Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Solarium er en fyndig oppfinnelse som jeg har begynt å ta, ibruk mot vinterdepresjonen
Dronningen! Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Det var en god ide Cat.... Da blir det sol i morgen:o)
Willemo Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Jeg synes å minne en sprudlende dame som i fjor, omtrent på denne tiden syns det var så koselig å mure seg inne med peiskos og rødvin og data.... når jeg klaga på vintersløvsinnet? Jeg kan ikke gi deg sol, men en skinnende ide`, iallefall synes jeg selv det: Bestill sol, rett og slett. Du finner den sikkert inne på f.eks. Startour. Jeg tror jeg har funnet den. Solen denne vinteren heter Lanzarote, og skal gi meg kraft, vilje og Dvitaminer nok til å komme igjennom vinteren, tror jeg :-D
Dronningen! Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 Ja det har du jammen meg rett i Willemo! Peisen er tent og stearinlysene brenner, men jeg er kald helt inn i beinet.... Er det alderen som tynger? (Nei, det kan ikke være det - følte meg som en unghoppe i englekostymet mitt på lørdag:o))
Willemo Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Englekostyme? DET hørtes ut som noe som ville gitt meg kraft :-) Men det er faktisk slik at en stor del av befolkningen her i nord,får vinterdepresjoner av forskjellig type, pga. mangelen på sol. Det sies å være helseforebyggende å dra til varmen i vinterhalvåret, har aldri prøvd, men skal bli spennende å se om det hjelper.. Tror ikke det er alderen nei :-) men mange sier at disse "plagene" blir verre med årene...
Gjest Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Var da masser av sol i dag? Dessuten har jeg oppskrift på sol-i-sinnet: en tur på Ikea uten planer annet enn å lese Unbrakomonsteret med minsteungen på den av ungen utvalgte sofa i sofa-avdelingen, uhemma ballrom, testing av alle sklier og kosedyr, innkjøp av pysjspiser, kos til mor i alle former (lys, mer lys, tant&fjas), esker, kaffepause, mer kos i sofa + Unbrakomonsteret, og så kort kassakø&is. Fantastisk deilig.
lilja70 Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Tja, nyårets første krangletreff i Afrika??? Jeg setter utfor den 4. februar, blir der i to uker. Inviterer til forspiel på stranda et kvarter etter sengetid, fra første kveld. Jeg HAR så lyst å pakke kofferten, og så bare sitte og se på den i tre måneder;-D
Süsse Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Hm, litt kjipt å väre lei allerede i begynnelsen av november. Jeg har spart opp, så jeg skal overleve denne vinteren i allefall.
Dronningen! Skrevet 6. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. november 2007 Tror kanskje jeg er litt trøtt om dagen, det skjer jo noe hver helg! Får jo aldri slappet av. Men til helgen er det mor og datter- kos for alle pengene....
Dronningen! Skrevet 6. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. november 2007 Luten... Skal vi ta dagen vår på Ikea? Dårlig med vin der men vi kan vel ha med en gådram? Jeg vil også til Afrika, hvor skal du? Jeg vil ha snø - blir litt lunere og lysere da:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå